ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



راهیابی عباسپور به فینال مسابقات کامپوند بانوان/ ۲ مدال طلا در انتظار نمایندگان ایران


به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا در تایلند و در سومین روز از این مسابقات سمیه عباسپور به فینال مسابقات کامپوند راه یافت. وی در مصاف با حریفان خود در مرحله حذفی موفق شد به عنوان فینالیست به مرحله نهایی راه پیدا کند و روز سه‌شنبه، 26 آبان ماه برای کسب نشان طلا به میدان خواهد رفت.

پیش از این نیز زهرا نعمتی با غلبه بر حریفانش جواز حضور در فینال رقابت‌های ریکرو بانوان را کسب کرده بود.

شهاب ریحانی و مجید کاکوش نیز دیگر نمایندگان کشورمان در رقابت‌های کامپوند به ترتیب در مراحل یک هشتم و یک چهارم تنها با اختلاف یک امتیاز حذف و از راهیابی به مراحل بالاتر بازماندند.

بدین ترتیب کاروان ایران روز سه‌شنبه دو نماینده در فینال رقابت‌های ریکرو و کامپوند زنان خواهد داشت و فردا، دوشنبه نیز تیم میکس کامپوند ایران متشکل از سمیه عباسپور و شهاب ریحانی به مصاف حریفان می‌رود.

روز گذشته و با پایان یافتن رقابت‌های کسب سهمیه، زهرا نعمتی و مجید کاکوش با کسب دو نشان طلا موفق شدند سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو را بدست آورند.

رقابت‌های قهرمانی تیراندازی با کمان معلولین آسیا با حضور نمایندگان 15 کشور آسیایی از 22 تا 28 آبان ماه به میزبانی بانکوک در جریان است و تیم ملی کشورمان نیز با ترکیب زهرا نعمتی، سمیه عباسپور، شهاب ریحانی و مجید کاکوش در این رقابت‌ها حضور یافته است.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
یازدهمین دوره مسابقات جهانی ووشو - چانگ چوان بانوان مدال طلا