سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اپل در پی یافتن یک تولید کننده دیگر برای نسل دوم ساعت هوشمندش است


اپل در پی یافتن یک تولید کننده دیگر برای نسل دوم ساعت هوشمندش است

مطابق گزارشی که اخیرا توسط وب سایت تایوانی DigiTimes منتشر شده اپل علاوه بر Quanta Computer به دنبال یک تامین کننده ی دیگر است تا در تولید نسل دوم ساعت هوشمندش موسوم به اپل واچ ۲ یاری اش نماید. کمپانی مذکور در همین راستا تا به حال با Wistron، فاکسکان الکترونیکس و Inventec مذاکراتی را صورت داده و البته هنوز نتیجه ی حاصل شده مشخص نیست.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دیجی تایمز در بخش دیگری از گزارش خود خاطر نشان می کند Quanta Computer یکی از بزرگترین سرمایه گذاری هایش را روی تولید اپل واچ صورت داده ولی سود به دست آمده از ساخت این محصول کمتر از انتظارات بوده و لذا همین مسئله سبب شده تا دیگر کمپانی ها برای بستن قرارداد تولید گجت پوشیدنی اهالی کوپرتینو احتیاط کرده و در ابتدا به بررسی دقیق همه ی جوانب بپردازند.

گفته می شود اپل برای سه ماهه ی دوم ۲۰۱۵ اقدام به سفارش ساخت ۴ میلیون اسمارت واچ کرده و از رقم پیشین برنامه ریزی های خود یعنی ۶ میلیون عقب نشینی نموده است.

این شرکت هنوز هم باور دارد که تا انتهای سال جاری میلادی فروش ساعت هوشمندش از مرز ۱۰ میلیون عدد عبور خواهد کرد و در نهایت شایعات می گویند که جایی در نیمه دوم ۲۰۱۶ نسل دوم با کارایی بیشتر و بهتر وارد میدان خواهد گشت تا اوضاع را تغییر دهد.

گزارش امروز در حالی انتشار می یابد که پیش از این بَری لام، مدیر عامل Quanta Computer، به رسانه ها گفته بود مقدمات تولید اپل واچ ۲ در حال آماده سازی هستند و نیمه ی دوم ۲۰۱۶ می بایست منتظر برگزاری مراسم معارفه اش باشیم و عرضه ی آن نیز در سه ماهه سوم سال آتی آغاز می شود.

در رابطه با نسل دوم اسمارت واچ اهالی کوپرتینو اطلاعات چندانی در دسترس نیست و برخی از شایعات می گویند ضخامتش کمتر گشته، به دوربینی جهت استفاده از فیس تایم مجهز شده و از وابستگی اش به آیفون بازهم کاسته اند.

منبع: macrumors

برچسب‌ها:اپلاپل واچاخبار تکنولوژیساعت اپل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
اپل ساعت هوشمندش را رونمایی کرد