سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور مشاهده نمی‌شود/ پرداختن به مسائل اقتصادی باید در صدر برنامه‌های مجلس دهم باشد


جواد کریمی‌قدوسی منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به اولویت‌های کاری مجلس دهم گفت: مهمترین اولویت کاری مجلس دهم همان طور که مردم در مصاحبه‌هایشان در دوران تبلیغات انتخاباتی می‌گفتند باید مسائل اقتصادی باشد.

وی افزود: امروز یکی از نگرانی‌ها و چالش‌های ما وضع موجود اقتصاد است که از یک طرف دچار رکود شده و از طرف دیگر این رکود افزایش نرخ بیکاری را به دنبال داشته است.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم با بیان اینکه متأسفانه دورنمای نزدیکی برای خروج از رکود در کشور دیده نمی‌شود، اظهار داشت: مجلس دهم باید با تمام وجود در بحث رکود ورود پیدا کند و این مسئله نقطه مشترک همه احزاب و جریانات سیاسی است و همگی بر این موضوع اتفاق نظر دارند و تنها با وحدت است که می‌توان به این وضعیت سامان داد.

کریمی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که هر چه سریعتر باید در دستور کار دولت قرار گیرد توسعه صادرات کالاهای ایرانی به ویژه به کشورهای همسایه و کشورهای منطقه است و مجلس نیز باید به دولت در این باره کمک و زیرساخت‌های قانونی را در این راستا فراهم کند.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعات مهم اقتصادی ورود کالاهای قاچاق به کشور است. پرونده ورود کالاهای قاچاق روی میز دولت است و وزارت‌خانه‌های اطلاعات و اقتصاد و نیروی انتظامی و سازمان بازرسی باید دست به دست هم این مشکل را حل کنند و در بحث تحول نظام پولی و بانکی نیز باید تحول اساسی صورت پذیرد و به طور کل مجلس باید بسته اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار دهد.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم با بیان اینکه اولویت بعدی مجلس دهم توجه به خطر نفوذ و نفوذی‌هاست، اظهار داشت: امروز تهدید امنیت ملی ما از طریق پروژه نفوذ کشورهای معاند مورد تهدید است بنابراین کمیسیون امنیت ملی مجلس به طور ویژه و نیز سایر نمایندگان برای مقابله با این مسئله فعال شوند.

کریمی در پایان خاطرنشان کرد: مسائل فرهنگی و چالش‌های اجتماعی نیز از دیگر اولویت‌های کاری مجلس دهم است که این موارد نیز باید با دقت از نتیجه کار کارشناسان استفاده شود و در راستای کاهش این معضلات اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 

http://fna.ir/5IX0RQ


ویدیو مرتبط :
بسته تحریک اقتصادی دولت برای خروج از رکود