سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سارق صندوق های صدقات در شهرکرد هنگام سرقت دستگیر شد


سردار نورعلی یاری روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: این سارق هنگام سرقت توسط مأموران پاسگاه انتظامی چالشتر دستگیر و برای انجام تحقیقات تخصصی به پلیس آگاهی استان تحویل شد.
وی گفت: متهم در تحقیقات اولیه منکر ارتکاب سرقت های دیگر شد که با تحقیقات فنی و تخصصی و شواهد بدست آمده، متهم به 12 فقره سرقت صندوق صدقات اعتراف کرد.
سردار یاری از سوابق کیفری و اعتیاد متهم به موادمخدر خبرداد و افزود: متهم تاکنون چندین بار توسط مراجع انتظامی به اتهام سرقت دستگیر شده است.
وی خاطر نشان کرد: متهم مبالغ به سرقت برده از صندوق صدقات را صرف خرید مواد مخدر کرده است.
وی اظهار داشت: متهم پس از تکمیل تحقیقات به همراه پرونده تحویل دستگاه قضایی شد.
*****
کشف 238 هزار نخ سیگار قاچاق در بروجن
مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بروجن، در یک عملیات بازرسی موفق به کشف 238 هزار800 نخ سیگار قاچاق به ارزش 750 میلیون ریال شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بروجن با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با ورود کالای قاچاق به کشور، ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز این فرماندهی هنگام کنترل مسیر ارتباطی شهرستان بروجن به یک دستگاه خودرو سواری که در کنار جاده متوقف شده بود، مشکوک شدند.
سرهنگ دوم غلامعلی شکری گفت: ماموران پس از بررسی مدارک این خودرو در بازرسی از آن 238 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد هرگونه اسناد مثبت گمرکی کشف کردند.
وی ارزش ریالی محموله کشف شده را 750 میلیون ریال دانست، خاطرنشان کرد: در این رابطه، یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل شد.
****
کشف بیش از پنج تن زغال و چوب جنگلی قاچاق در لردگان
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از کشف پنج تن و 100 کیلوگرم زغال و چوب قاچاق درخت جنگلی بلوط در این شهرستان، خبرداد.
سرهنگ دوم خسرو نجفی افزود: درپی کسب اخباری مبنی بر فعالیت قاچاقچیان محصولات جنگلی در زمینه قاچاق زغال و چوب درختان بلوط به استان های دیگر، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران در اجرای طرح تشدید برخورد با قاچاقچیان محصولات جنگلی پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیات ایست و بازرسی در محور لردگان - بروجن یک دستگاه کامیون، دو دستگاه وانت نیسان و سه دستگاه خودرو سواری حامل زغال و چوب جنگلی را متوقف کردند.
سرهنگ دوم نجفی خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودروها پنج تن و 100 کیلوگرم زغال و چوب قاچاق درختان جنگلی بلوط کشف و شش نفر قاچاقچی در این زمینه دستگیر شدند.
مرکز شهرستان لردگان در 160 کیلومتری مرکزچهارمحال وبختیاری قرار دارد و بخش قابل توجهی از جنگل های بلوط زاگرس در محدوده این شهرستان واقع شده است.
7360/ 6014/1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملیات سرقت از صندوق صدقات!