سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عسیری: ما در یمن فوتبال بازی نمی‌کنیم که زمان پایان آن مشخص باشد


عسیری: ما در یمن فوتبال بازی نمی‌کنیم که زمان پایان آن مشخص باشد

آنا/ سخنگوی ائتلاف عربی برای توجیه انتقاد دوستان عربستان درباره موفق نبودن این ائتلاف در یمن گفت که عوامل زیادی در این زمینه موثر است از جمله زمین، طبیعت و آب‌ و هوا.

«احمد عسیری» سخنگوی ائتلاف عربی در مصاحبه با روزنامه «الوطن» گفت: من این موضوع را که نیروهای ائتلاف در آزادسازی تعز تاخیر داشتند، رد می‌کنم. اقدام نظامی تابع متغیرهای زیادی است و نیروهای ائتلاف در یمن، موفقیت‌هایی به دست آورده‌اند که بیش از 20 کشور عضو ائتلاف آمریکا تاکنون به دست نیاورده‌اند.
وی افزود: به‌عنوان نمونه آنچه ائتلاف در هفت ماه گذشته در یمن کسب کرد، نیروهای آمریکا و ناتو که بیش از 28 کشور هستند، در 11 سالی که در افغانستان بودند، کسب نکردند.
«عسیری» با بیان اینکه ائتلاف در هیچ‌یک از اقدامات خود تأخیر نداشته است، تاکید کرد: اصطلاح «تأخیر» با تعیین موعد زمانی در ارتباط است حال آنکه ما در ائتلاف، زمان معینی را برای آزادسازی مناطق مختلف یمن از جمله (استان) «تعز» تعیین نکرده‌ایم. ما (در یمن) فوتبال بازی نمی‌کنیم که در 90 دقیقه، کارمان پایان یابد.
این مقام نظامی عربستان گفت: اقدام نظامی، اقدامی منظم و ترتیبی است که عوامل زیادی در آن مؤثر است، از جمله زمین، موانع طبیعی، آب و هوا و نیروهای دشمن و همه اینها بر مسیر هر اقدام نظامی تاثیرگذار است. در نهایت باید بگویم که هر عملیات ما جدول زمانی محرمانه خود را دارد و به‌طور آشکار اعلام نمی‌شود تا فرصتی به دشمن داده نشود.


ویدیو مرتبط :
عباس: زمان پایان اشغال فلسطین مشخص شود