ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مادرید به طلسم ۱۹۶۰ نزدیک شد


به گزارش خبرگزاری فارس،پیروزی 10 بر 2 تیم فوتبال رئال مادرید برابر رایووایکانو در هفته شانزدهم لالیگا خاطره پیروزی 11 بر 2 رئال مادرید برابر الچه را زنده کرد.

در سال 1960 میلادی، تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد با یازده گل دروازه الچه را ویران کند، هفتم فوریه سال 1960 شب باشکوهی برای رئال مادرید بود، گل‌های رئال مادرید را در آن شب باشکوه خوسه گارسیا کاسترو ملقب به "په‌پیو دوم" 5 گل، فرنس پوشکاش 4 گل، پاکو خنتو یک گل و خوان سانتیستبان یک گل به ثمر رساندند و دو گل زده الچه نیز روی گل به خودی سانتیستبان و گل زیبای سزار رودریگس ثبت شد.

رئال مادرید سابقه پیروزی 10 بر یک برابر لاس پالماس در سال 1943 را نیز در کارنامه خود یدک می‌کشد و این اولین بار پس از 1960 بود که مادرید به چنین پیروزی پر گلی دست پیدا می‌کرد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/TGRGT5


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با هیپی ها در سال ۱۹۶۰