ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازیکنی که نام خانوادگی‌اش برایش مشکل‌ساز شده است!


بازیکنی که نام خانوادگی‌اش برایش مشکل‌ساز شده است!

ورزش 3/ دفاع وسط نارنجی پوشان صحبت های جالبی در مورد به عدد 400 رسیدن بازی های ابراهیم صادقی انجام می دهد.
سجاد مشکل پور در مورد پیروزی 4 بر یک مقابل استقلال اهواز گفت: خدا را شکر آنطور که آنالیز کرده بودیم و آنطور که آقای جلالی گفته بود به ما گفته بودند وقتی به گل اول می رسید 5 دقیقه بعد گل دوم را هم بزنید تا کارتان راحت تر شود که همین اتفاق هم افتاد. ما در دقیقه 26 به گل رسیدیم و موفق شدیم گل دوم را بزنیم که توسط خود من به ثمر رسید و بنابراین بقیه بازی را خیلی راحت بازی کردیم.
او در مورد اینکه سرانجام موفق شد اولین گل امسالش را به ثمر برساند ادامه داد: من سال های قبل گل های زیادی در لیگ به ثمر می رساندم البته به جز پارسال که مصدوم بودم اما امسال طلسم شده بودم که این طلسم شکست و دیروز برای اولین بار پایم به گلزنی باز شد.
وقتی از این بازیکن سوال شد 4 گل زدن و پیروزی پرتعدادشان ربطی به ضعیف بودن حریف داشت و یا اینکه خودشان خوب بازی کردند می گوید: ما تاکتیک خودمان را اجرا کردیم و همانطور که گفتم فشار آوردیم و توانستیم در ظرف 5 دقیقه 2 گل بزنیم فکر نمی کنم این موضوع ربطی به تیم مقابل داشته باشد زیرا ما کار خودمان را انجام دادیم.
مدافع سایپا در مورد اخراجش از زمین اینگونه توضیح می دهد: آن صحنه اصلا اخراج نداشت و من فکر می کنم چون 4 تا گل زده بودیم داور کارت قرمز نشان داد. وگرنه آن صحنه کارت زرد هم نداشت البته نه از نظر من بلکه بعد از اخراجم هر کس که با من صحبت می کرد چه بچه های که داشتند گرم می کردند یا آنهایی که بازی را از بیرون می دیدند همین نظر را داشتند. همه به من می گویند ما آن صحنه را دیدیم و فکر کردیم تو کارت زرد دوم را گرفتی و نمی دانستیم مستقیم اخراج شده ای و باز هم تاکید می کنم که دلیل اخراجم این بود که ما 4 گل زده بودیمو جلو بودیم حالا باید ببینیم کارشناس 90 چه نظری دارد.
وی که تقریبا بیشترین آمار بازی در سایپا به عنوان یک دفاع وسط دارد در مورد این قضیه می گوید: به غیر از دو، سه بازی که فیکس نشدم و به دلیل مشکلات روحی روی نیمک نشسته ام، بقیه بازی ها را به میدان رفته ام در آن دو، سه بازی از لحاظ روحی خیلی به هم ریخته بودم اینطور بگویم که سر تمرین ها نمی توانستم یک پاس ساده بدهم. اما دوباره سر پستم برگشتم ولی در این بازی اخراج شدم و فکر می کنم این قضیه برای من مشکل ساز شده از آنجایی که فامیلی ام مشکل پور است کمی برایم مشکل ساز می شود!
مشکل پور در پایان در واکنشی جالب به مراسمی برای اینکه تعداد بازی هایش در سایپا به 400 رسید افزود: من فکر می کنم ابراهیم صادقی 400 بازی نکرده و 400 ساله شده امیدوارم 100 ساله دیگر هم عمر کند و 500 ساله شود. (می خندد)

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چگونه با انسان های مشکل ساز برخورد کنیم؟