سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سامانه یکپارچه داشبورد برای اطلاع رسانی وضعیت حمل ونقل جاده ای راه اندازی شد


به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، شهرام آدم نژاد امروز(سه شنبه) در گفت وگو با خبرنگاران افزود: سیستم تصمیم گیری بر اساس داده ها، از هدر رفت سرمایه های ملی در بخش حمل و نقل جاده ای جلوگیری می کند و میزان بهره وری را نیز در این بخش ارتقا می بخشد.
وی یادآورشد: مدیریت درست در کشورهای پیشرفته جهان براساس داده های ثبتی است و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با راه اندازی این سیستم به دنبال کنترل درست ترافیک بار و مسافر در جاده های کشور است.
وی با بیان اینکه سازمان راهداری با راه اندازی این سیستم به ابرداده ها دسترسی پیدا کرده است، افزود: در این سیستم سازمان راهداری به همه داده های مربوط به بار، مسافر، ترانزیت، تعداد ناوگان و رانندگان دسترسی پیدا کرده است.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: در این سیستم، همه داده های حمل و نقل کشور به یک انبار بزرگی منتقل می شود و پس از آماده سازی لایه های تحلیلی، اطلاعات آن در اختیار مردم قرار می گیرد.
وی گفت: برای راه اندازی سیستم مدیریت یکپارچه داشبورد، 17 پروژه در فرآیندهای مختلف تعریف شده است تا 120 شاخص حوزه های مختلف حمل و نقل، برای افزایش ایمنی در راه های کشور فراهم شود.
آدم نژاد ادامه داد: این سیستم 26 آذرماه امسال همزمان با هفته حمل و نقل در سازمان راهداری آغاز به کار کرده است و در یک ماه آینده همه اطلاعات این سیستم در اختیار مردم قرار می گیرد؛ سامانه 141 نیز بخشی از این پروژه است.
وی اظهار داشت: هم اکنون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیش از 96 درصد بار و مسافر در کشور را مدیریت می کند و شفافیت اطلاعات برای اخذ تصمیم گیری های درست در این بخش برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بسیار ضرورت دارد.
ادامه دارد....
اقتصام ** 1108 ** 9314 ** 2023

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مرکز اطلاع رسانی ملی معادن کشور به زودی راه اندازی می