سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روایت تصویری تظاهرات گسترده لندن برای استعفای نخست‌وزیر


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، اعتراضات به دخالت دیوید کامرون در پرونده فساد مالیاتی موسوم به «اسناد پاناما» همچنان ادامه دارد و معترضان انگلیسی امروز شنبه هم در لندن، بار دیگر بر لزوم کناره‌گیری نخست‌وزیر انگلیس تاکید تاکید کردند.

هفته گذشته شماری از رسانه‌های عضو کنسرسیوم روزنامه‌‌نگاران تحقیقی، بخشی از اسنادی شرکت «موساک فونسکا» را منتشر کردند. این اسناد نشان می‌دهد که ده‌ها شخصیت شناخته‌شده بین‌المللی از جمله «یان کامرون» پدر نخست‌وزیر انگلیس که سال 2010 درگذشت، با سرمایه‌گذاری در شرکت‌های مستقر در مناطق معاف از مالیات، تلاش کرده‌اند دارایی‌های خود را از دید عموم مخفی کنند.

به دنبال فشارهای رسانه‌ها و افکار عمومی بالاخره دفتر نخست‌وزیر انگلیس اواخر هفته گذشته اعتراف کرد که دیوید کامرون در سال 1997 در شرکت پدرش سرمایه‌گذاری کرده اما در سال 2010 چهار ماه پیش از به دست گرفتن قدرت، این سهام را به قیمت 31500 پوند فروخت.

اسناد مذکور به «اسناد پاناما» برای نخست‌وزیر انگلیس دردسرساز شده و گروه‌های سیاسی و نهادهای مختلف در این کشور دیوید کامرون را تحت فشار قرار دادند تا به دلیل دخالتش از سمت خود استعفا دهد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تظاهرات گسترده در شرق عربستان