ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



فرکي: به درخواست خودم از سپاهان جدا شدم/ براي حرف زدن تهديد شدم!


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.15 - 10:30

فرکي: به درخواست خودم از سپاهان جدا شدم/ براي حرف زدن تهديد شدم!

کاپ/ سرمربي سابق سپاهان گفت: من اعتقاد دارم که در تمام بخش هاي فوتبال بايد فرهنگ سازي شود و به نظرم در بخش هواداران نيز بايد اين اتفاق رخ دهد. حسين فرکي، سرمربي سابق سپاهان با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهار داشت: اين اتفاقي که براي من رخ داد، به درخواست خودم بود چون ديدم که ديگر شرايط کار فراهم نيست. سال گذشته نيز من در همين مقطع جاي آقاي کرانچار آمدم. من اعتقاد دارم که در تمام بخش هاي فوتبال بايد فرهنگ سازي شود و به نظرم در بخش هواداران نيز بايد اين اتفاق رخ دهد.
وي ادامه داد: خيلي ذهنم درگير بود و خيلي مسائل در ذهنم است که بخواهم مطرح کنم. صحبت هايي که مي خواهم انجام دهم، در آن پيام وجود دارد. برخي ها ظاهر را حفظ مي کنند و برخي باطن را حفظ مي کنند اما من مي گويم که اين 2 نبايد با يکديگر متفاوت باشد.
سرمربي سابق سپاهان تصريح کرد: در اين مدت هم خيلي ها به من پيام دادند که اتفاقا همين پيام ها در آن بود که باعث شد تا من از سپاهان جدا شوم. به هر حال موبايل يک وسيله شخصي است. تا به حال به کسي بي احترامي نکردم، چه زمان بازيگري و چه زمان مربيگري. تا يک جايي قابل تحمل است و بعد از آن ديگر قابل تحمل نيست. من هيچ ادعايي ندارم اما همه مي گويند که 2 سال است که قهرمان شده ام.
وي درباره 2 قهرماني اش گفت: اين 2 قهرماني که اولويت بحث بعدي است. من 2 دوره مربي اخلاق کشور شديم. شما پيام هاي شاگردان مرا بخوانيد که گفته اند درس هاي زندگي را به آنها داده ام. وقتي تيمي که قهرمان شده و در بازي ششم صدر جدول است، با يک باخت عليه مربي شعار مي دهند، اين يک پيامي در خودش دارد. نمي توانيم خودمان را گول بزنيم. من امروز که به برنامه شما آمدم، تهديد شدم. من از کسي هيچ ترسي ندارم. من اگر حرف هايي را بزنم، بدانند که من مربي که اين بلا سرم مي آيد، ديگر واي به حال بقيه.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
عاشق شدم من/پیانو زدن با اف ال به نوازندگی خودم