فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



خانه قصه وکتاب درقدیمی ترین مدرسه روستایی دشتی گشایش یافت


به گزارش ایرنا،سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان دشتی در ائین گشایش خانه قصه این دبستان گفت:راه اندازی خانه قصه وکتاب در مدارس شهرستان دشتی یکی ازبرنامه مهم فرهنگی شهرستان دشتی برای توسعه ،ترویج فرهنگ مطالعه وکتابخوانی از سنین کودکی ودانش اموزی است.
حمید زارعی افزود: این مدرسه از جمله مدارس قدیمی و پیشتاز در امر تعلیم و تربیت در روستاهای دشتی است.
زارعی اضافه کرد: این دبستان در سال ١٣٢٨ با ٣٨ دانش آموز پسر و دختر با آموزگاری احمد دلجو فعالیت خود را آغاز کرد.
وی ادامه داد: بخشی از اهداف خانه قصه و کتاب آشنایی کودکان با آداب و تاریخ زادبوم خودشان و توجه و حفظ آن است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز گفت: با تفاهم نامه ای که با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون ایجاد خانه قصه و کتاب بسته شد امروز شاهد احداث خانه قصه و کتاب در این دبستان بودیم.
احمد طیبیان مجرد افزود: دبستان روستای فقیه حسنان به عنوان دومین دبستان در روستاهای دشتی تاسیس شد و یکی از مراکز مهم آموزشی در دشتی بوده است.
وی ادامه داد: در این مدرسه تعداد پنج دانش آموز در پایه اول، سه نفر در پایه دوم و دو نفر در پایه چهارم با یک معلم و مدیر تحصیل می کنند.
روستای فقیه حسنان دشتی با 300نفرجمعیت در35کیلومتری غرب خورموج و115کیلومتری جنوب بوشهرواقع است .
7206/1656

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
چوپی در مدرسه روستایی