فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



پیکر یک شهید گمنام در پادگان جوادالائمه(ع) به خاک سپرده شد


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پیکر مطهر یک شهید گمنام در آموزشگاه درجه‌داری پادگان حضرت جوادالائمه(ع) بعد از برگزاری مراسم تشییع و سخنرانی امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش به خاک سپرده شد.

این شهید گمنام شهیدی 20 ساله است که در عملیات تک دشمن در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسیده است. شب گذشته 13 آذرماه نیز مراسم وداعی با پیکر مطهر این شهید گمنام بعد از نماز مغرب و عشاء در آموزشگاه درجه داری برگزار شد.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری، جانشین فرماندهی نیروی زمینی ارتش در این مراسم گفت: نیروی زمینی ارتش سعادت خاکسپاری و تشییع تعداد زیادی از پیکرهای مطهر شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس را در سطح یگان‌های مختلف خود داشته است.

وی افزود: کارکنان ما وقتی در سطح پادگان‌ها مقبره شهدای گمنام را مشاهده می‌کنند و از کنار مرقد مطهر شهدا می‌گذرند به یاد شهدا افتاده و با یک انرژی مضاعفی خدمت در نیروی زمینی ارتش را سپری می‌کنند. برپایی چنین مراسمی در سطح نیروی زمینی و تدفین شهدای گمنام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه سخنانش اظهار داشت: شهدا راهی را انتخاب کرده‌اند که رسیدن به خداوند متعال است و این مسیر را با عشق پیمودند و به هدف نهایی خود که شهادت در راه خداوند است را کسب کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
دو شهید گمنام در پردیس تشییع و به خاک سپرده شدند