سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف مینی بوس با تریلر 9 مصدوم برجا گذاشت


رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کاشان به ایرنا گفت: این حادثه عصر روز شنبه در جاده کاشان - بادرود در سه راهی ابوزیدآباد رخ داد که در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند.
دکتر سیدمحمدحسین مکی اظهار کرد: یک نفر از مصدومان با هوشیاری پایین و بدحال (راننده مینی بوس) و 8 نفر دیگر عمدتا دچار شکستگی اندام ها و تروماهای متعدد تنه با ضریب هوشیاری بالا تحت درمان قرار گرفتند.
وی گفت: در لحظات اولیه شش کد عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی از جاده و کمکی شهری به همراه 12 نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی در صحنه حاصر شده و پس از انجام اقدامات حیاتی و فیکس نمودن اندامهای شکسته، مصدومین را تحت تدابیر پزشکی و با شرایط ایمن به بیمارستان شهید بهشتی جهت درمان های تکمیلی منتقل نمودند.
علت این حادثه از سوی پلیس راه در دست بررسی است.
6021 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف مرگبار دو اتوبوس در قم دستکم 43 کشته و 44 مصدوم برجا