به دنیا آمدن نوه از شکم مادربزرگ/این زن 80 بار تا آستانه مرگ رفته است/سالاد انگشت! +تصاویر


به دنیا آمدن نوه از شکم مادربزرگ/این زن 80 بار تا آستانه مرگ رفته است/سالاد انگشت! +تصاویربه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، اخبار باشگاه شبانه امشب در این بسته خبری گردآوری شده است.

سیاه چاله‌ها به آن سیاهی‌ که نشان داده می‌شوند، نیستنداگر احساس می‌کنید در یک سیاه چاله هستید، تسلیم نشوید، بدانید که می‌توانید رهایی یابید.

راه حل ریاضی دانان برای تقسیم مساوی پیتزا+ تصاویر موضوع تقسیم پیتزا آنقدر در جهان مهم بوده که ریاضی‌دانان را بر آن داشته تا راه حل مناسبی برای تقسیم پیتزا پیدا کنند.تصاویر خارق العاده از شفق قطبی عکاسان در تصاویر حیرت انگیزی شفق قطبی در شرق استرالیا را به تصویر کشیده‌اند.سقوط گلوله‌های فلزی از آسمان ویتنام + تصاویر مسئولین با تب‌وتاب در حال بررسی منشأ اشیایی هستند که روز شنبه در اراضی ویتنام سقوط کردند.سالاد انگشت! زنی اهل کالیفرنیا شکایتی را تنظیم و در آن مدعی شده سرانگشت دست انسانی را در سالادی پیدا کرد که در رستوران «اپل بیز» سفارش داده بود.خوابیدن، جان این کودک را می‌گیرد + تصویر این دختربچه هر بار که می‌خوابد درواقع روی زندگی‌اش قمار می‌کند!باکتری که قربانی‌اش را زنده‌زنده می‌خورد! + تصویر بیماری که به خاطر یک باکتری گوشت‌خوار کم یاب به حالت مرگ افتاده بود، به شکلی معجزه‌آسا بهبود یافت.این زن 80 بار تا آستانه مرگ رفته است + تصویر با زنی آشنا شوید که 23 نوع حساسیت دارد.به دنیا آمدن نوه از شکم مادربزرگ + تصاویر مادر بزرگ 54 ساله نوه اش را به دنیا آورد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
مردی با قوی ترین انگشت کوچک دنیا+تصاویر...!