سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مردم با در صدر لیست قرار دادن آیات جنتی،یزدی و مصباح نفرت خود را از انگلیس نشان دهند/ نامزدهای مورد حمایت انگلیس اعلام برائت کنند


آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت انتخابات خبرگان، اظهار داشت: صحنه انتخابات یک آزمون الهی است و آنها که در این عرصه، خدایی عمل کنند پیروز این میدان هستند و کسانی که رضایت این و آن را در نظر بگیرند مردود امتحان هستند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: با توجه به فضولی‌هایی که رسانه‌های استکباری درباره انتخابات در کشورمان داشته‌اند، با شناختی که ما از عموم ملت بزرگ داریم انتظار داریم که مردم و به ویژه مردم تهران موضع شایسته خود را در ابراز نفرت از استکبار به ویژه دولت جنایتکار انگلیس به نمایش بگذارند و با در صدر لیست قرار دادن حضرات آیات جنتی، یزدی و مصباح نفرت خود را از انگلیس نشان دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: بنده بر این باورم که این روایتی که خداوند فرمود دینش را با بی‌دین‌ها کمک می‌کند یک حقیقت است و از این رو دخالت‌ها و فضولی کردن انگلیس سبب خواهد شد که مردم در انتخابات مجلس و انتخابات خبرگان به چهره‌های امتحان داده و ولایی رأی دهند.

وی با بیان اینکه ما از عالمانی که در لیست مورد تأیید انگلیس قرار دارند دوستانه و به عنوان ارادتمندان آقایان می‌گوییم که مصلحت دین و دنیای این حضرات در ابراز تولی و تبری است، افزود: آنها باید به صورت صریح و شفاف بیانیه بدهند و حمایت خود را از آیات جنتی، یزدی و مصباح اعلام کنند.

آیت‌الله خاتمی یادآور شد: آنها باید از مردم بخواهند که حتماً این سه بزرگوار را در لیست خود بنویسند چرا که اینجا سخن از فرد نیست بلکه سخن از یک جریان است و در مقطع کنونی این چهره‌ها نماد ولایتمداری شده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آنها باید تبری خود را به صراحت از انگلیس ابراز کرده و بدین وسیله نفرت خود را ابراز دارند چه رأی بیاورند یا خیر و این مایه افتخارشان خواهد بود.

وی با بیان اینکه زمان به سرعت در حال گذر است و ما به روز  انتخابات نزدیک می‌شویم، اظهار داشت: مناسب است این حضرات هر چه سریعتر نفرت و تولی خود را ابراز کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SCAKPR


ویدیو مرتبط :
لیست ۲۳ نفره نامزدهای توپ طلا اعلام شد