سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملكرد سلیقه ای سازمان ها در مقابله با اعتیاد/اعتیاد چهره پایتخت را زشت كرده است


به گزارش خبرنگار ایرنا عبدالمقیم ناصحی روز شنبه در همایش اشتغال و توسعه كارآفرینی بهبودیافتگان اعتیاد و خانواده آن ها كه در استانداری تهران برگزار شد افزود: در صورت مدیریت یكپارچه بودجه، نیروی انسانی و... در مبارزه با اعتیاد بدون شك نتیجه بهتری حاصل می شود.
وی به تلاش شورای اسلامی شهر تهران در این زمینه اشاره و اظهار كرد: در شورا طرح ها و لوایح خوبی در راستای حمایت ها از سمن ها(سازمان های مردم نهاد) برای مقابله با پدیده شوم اعتیاد تصویب شده است.
ناصحی با تاكید بر اینكه شهرداری تهران موظف است با تمام توان خود در این راستا بكوشد یادآور شد: 14 مركز بهاران امروز در زمینه مهارت و حرفه آموزی به بهبودیافتگان از اعتیاد در تهران فعال هستند.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینكه بهبودیافتگان اعتیاد با میل باطنی خود در مراكز بهاران حضور می یابند تصریح كرد: این افراد اگر این مراكز را ترك كنند دوباره گرفتار اعتیاد می شوند و باید با اتخاذ تدبیری افراد سم زدایی شده را در مراكز بهاران ماندگار كرد.
وی با تاكید بر اینكه در گذشته به فرد معتاد به عنوان یك مجرم و متهم نگاه می شد اظهار كرد: باید به اعتیاد به عنوان یك بیماری نگریسته شود و به داد معتاد به عنوان یك بیمار رسید كه امروز تا حدودی این نگاه غالب شده است.
ناصحی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) مبنی بر اینكه نجات فرد معتاد، نجات جامعه است خاطرنشان كرد: اكنون اعتیاد از جمله مهمترین آسیب های اجتماعی است كه از سوغات های وارداتی به كشور محسوب می شود.
وی با اشاره به اینكه پدیده اعتیاد به طور عمده جوانان به عنوان سرمایه های كشور را درگیركرده است اظهار كرد: اعتیاد بنیان خانواده را از بین می برد و فرد معتاد توان اداره زندگی خود را ندارد.
عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینكه اعتیاد چهره شهر را زشت كرده تصریح كرد: باید برای حل این موضوع و رفع آن چاره اندیشی كنیم.
ناصحی گسترش طلاق را از جمله نتایج اصلی اعتیاد دانست و گفت: غالب این طلاق ها ناشی از اعتیاد جوانان معتاد است كه بسیار نگران كننده می باشد.
همایش اشتغال و توسعه كارآفرینی بهبودیافتگان اعتیاد و خانواده آنها صبح امروز با حضور معاون سیاسی، اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات استانداری تهران برگزار شد.
تهرام 2079// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سایت تخصصی ترک اعتیاد در نهمین همایش دانش و اعتیاد