سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برگزاری همایش تجلیل از داوطلبان نمونه هلال احمر گیلان


به گزارش عصر شنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا، محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این همایش که در جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد، گفت: داوطلبان جمعیت هلال احمر کمک شان را بدون لحاظ حد و مرز به آسیب دیده ها ارائه می کنند.
وی داوطلبان هلال احمر و صلیب سرخ جهانی را در خدمت افراد نیازمند عنوان و اضافه کرد: اساس این فعالیت ها بر مبنای اصول انسانی شکل گرفته و به صورت گسترده در سراسر کشور خدمات ارایه می کند.
وی ادامه داد: هلال احمر نهادی است که در کمک به انسان ها حد و مرز، غرض ورزی، اندیشه، دین، مذهب و نژاد نمی شناسد و به دنبال تحقق والاترین اندیشه های انسانی برای ساختن دنیایی با آرامش و صلح است.
نجفی با اظهار خرسندی از عضویت افتخاری در هلال احمر تصریح کرد: خدمت در این نهاد مقدس که در کمک به افراد نیازمند و آسیب دیده پیشروست، باعث افتخار است.
استاندار گیلان همچنین از نمایشگاه عکس فعالیت های هلال احمر و نیز نمایشگاه صنایع دستی که توسط کمیته بانوان خیر استان در کنار این همایش برپا شده بود، بازدید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان نیز ضمن تبریک روز جهانی داوطلبان به اعضای داوطلب منتخب استان گفت: در حال حاضر جمعیت هلال احمر گیلان قریب به 10 هزار عضو داوطلب در چهار رسته حمایت، هدایت، مشارکت و مهارت دارد که در تمامی طرح های داوطلبان ازقبیل طرح فرشتگان رحمت (کمک به افراد نیازمند)، کاروان سلامت (ویزیت رایگان در نقاط محروم استان) ، طرح ارمغان مهر (کمک خیرین و داوطلبان در جمع آوری نوشت افزار و لباس برای کودکان کم برخوردار) ، آموزش های امدادی در مساجد و پایگاه های داوطلبی با هلال احمر همکاری می کنند.
خصوصی ثانی افزود: در حوادث اخیر بیش از 850 نفر از گیلانی ها در سیل ، آب گرفتگی و رانش زمین دچار حادثه شدند که با کمک هلال احمر ، به تمامی آنان خدمات امدادی ارائه شد.
وی ادامه داد: در آبان ماه گذشته، 33 نفر در حوادث جاده ای دچار سانحه شدند که از این تعداد، هشت نفر به صورت سرپایی درمان و 25 تن نیز توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
وی اضافه کرد: از آغاز سال تاکنون، هفت میلیارد ریال کمک های نقدی ، دارویی ، سبدهای غذایی و لباس در قالب طرح های حمایتی و دارویی توسط هلال احمر با مشارکت داوطلبان و خیرین به نیازمندان ، افراد آسیب دیده ، زنان سرپرست خانوار و بیماران صعب العلاج از سوی معاونت داوطلبان استان هزینه شده است.
استان گیلان دارای 23 هزار و 320 داوطلب جمعیت هلال احمر است.ک/1
7286/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برگزاری همایش تجلیل از داوطلبان هلال احمر