کدام شامپو برای موهای من مناسب تر است؟ -آکا



آکاایران: Warning: strpos(): Empty needle in /home/asemooni/public_html/wp-includes/media.php on line 1088
,[categoriy]

کدام شامپو برای موهای من مناسب تر است؟ -آکاکدام شامپو برای موهای من مناسب تر است؟ -آکا

آکاایران: کدام شامپو برای موهای من مناسب تر است؟

پاسخ پرسش های شما در مورد شامپوی مناسب برای موهای شما :

به گزارش آکاایران: موهای من پر از موخوره است؟

– از شامپوی سیر استفاده کنید. این شامپو پیاز مو را تحریک نموده و رشد موها را تقویت می کند و از ریزش آن نیز جلوگیری می نماید .

همچنین ضد موخوره بوده و مانع پوسته پوسته شدن می شود و بوی سیر نیز بلافاصله پس از شستشو از بین می رود .

– در ضمن اگر به بوی سیر حساس هستید می توانید از شامپو سیر بدون بو استفاده نمائید . با خیال راحت از این شامپو استفاده کنید و مطمئن باشید تمام خواص شامپو سیر در آن وجود دارد .

– همچنین نرم کننده سیر نیز کمک شایانی به جذب خواص سیر نموده و به مو ، قوت ، حجم و شفافیت بخشیده و شانه زدن را آسان و لذت بخش می نماید .

آیا از چربی اضافه پوست سر خود ناراضی هستید ؟

– مصرف شامپو فلفل باعث کاهش چربی پوست سر میشود و موها را خوش حالت و با طراوت میکند .

نرم کننده فلفل نیز با ایجاد لایه ای محافظ ، باعث شفافیت و آسان شانه زدن موها می گردد .

می توان موهای چرب را نیز با فرآورده های “جوهر سدر” تمیز کرد. برای موهای چرب همچنین از شامپوهای خشک که به صورت پودر هستند و نیازی به خیس کردن ندارند، استفاده می شود. البته شامپوهای خشک، لزوم شست و شو با آب و صابون یا شامپوی معمولی را هر چند بار یک بار منتفی نمی کند. در موهای چرب از”لوسیون های چربی گیرنده”، برای زدودن چربی پوست سر نیز استفاده می شود.

به خاطر رنگ کردن ، نرمی ، لطافت و درخشندگی موهایم را از دست داده ام . از چه شامپویی استفاده کنم تا این مشکل رفع شود ؟ 

درمان موهای رنگ شده با شامپو جینسینگ قابل حل است . این شامپو به ترمیم ساقه مو کمک می کند و همچنین از روند سفید شدن آن جلوگیری می نماید .

نرم کننده جینسینگ نیز تغذیه و ترمیم کننده ساقه مو است که پس از مصرف آن ، مو ، نرم و لطیف و درخشان خواهد شد .

موهای من خشک و زبر و وزشده از چه شامپو و نرم کننده ای استفاده کنم ؟

شما می توانید از شامپوی نارگیل که تغذیه کننده ، ترمیم کننده و مرطوب کننده ای قوی است و موجب نرمی و لطافت موها میگردد استفاده کنید . همچنین نرم کننده نارگیل با ترمیم قسمتهای آسیب دیده و آبرسانی قوی موها را درخشان و خوش حالت می نماید .

موهای من هیچ مشکلی ندارد . آیا باید از شامپوی خاصی استفاده کنم؟

شک نکنید . اگر موهای شما نرمال است. پسسعی نکنید با یک شامپوی نامناسب آن را خراب کنید. شما می توانید از شامپو پروتئینه گندم استفاده کنید . این شامپو سرشار از پروتئین های هیدرولیز شده گندم است که موجب نرمی وشفافیت موها می گردد .

همچنین نرم کننده این گیاه ، موها را براق تر و حجیم تر نموده و شانه زدن را آسان می نماید .

آیا موهای شما زبر و خشن و خشک شده است؟

 موهای خشک  را باید با شامپوهای چرب حاوی “کاد” و “قطران” و “لسیتین” شست و شو داد. شامپوی آووکادو موهای خشک و شکننده را استحکام می بخشد و نرمی و لطافت را به آن بازمیگرداند .

همچنین نرم کننده آووکادو باعث تغذیه و رفع خشکی مو شده و موجب درخشش ، نرمی و لطافت آن می شود .

در مواقعی که بعد از شامپو کردن ، مو کدر می شود و همه چربی مو از بین می رود، لازم است که مقدار کمی چربی به مو برسد تا مو نرم و براق گردد. برای این منظور باید از “بریانتین ها” به صورت مایع و به مقدار کم استفاده شود. البته برای موهای چرب توصیه نمی شود. 

آیا مایلید شامپو و نرم کننده را همراه با هم استفاده نمائید؟

شامپو های زیادی با مارکهای مختلف در بازار موجود است که این دو را با هم دارند و اصلاحا به آنها شامپوهای ۲*۱ گفته می شود و راه حل مناسبی برای خواسته شماست . این شامپو در عین پاک کنندگی ، دارای نرم کننده مناسب نیز می باشد و از ساقه مو محافظت می کند .

شامپو ۱*۳ نیز علاوه بر پاک کنندگی و نرم کنندگی ، مزیت دیگری نیز دارد و آن خاصیت ضد شوره بودن آن است.

آیا خواهان شستشوی روزانه ومکرر هستید؟

شامپوی ویتامین E شامپوی بسیار ملایم است که حاوی ویتامین E و عصاره حنا و بابونه می باشد و برای مصرف روزانه ، بدون آسیب رساندن به مو مناسب می باشد . همچنین نرم کننده آن ، سرشار از ویتامین E می باشد و باعث ترمیم مو می گردد و لختی خاصی به آن می دهد.

آیا پوست سر شما حساس و تحریک پذیر است؟

مطمئن باشید یک شامپوی نا مناسب به پوست و موی شما آسیب می رساند . شامپو آلوورا ، بسیار ملایم و آرامبخش است . گیاه آلوورا رطوبت رسان قوی به موها می باشد . این شامپو به موها حجم می دهد و لطافت و درخشندگی را به آن باز می گرداند .
همچنین برای پوستهایی که در اثر رنگ ، فرئ دکلره حساس شده اند بسیار مناسب است . نرم کننده آلوورا نیز بسیار التیام بخش و آرامش دهنده است و موها را درخشان ، مرطوب وخوش حالت می نماید.

شامپوی کدام کارخانه ایرانی را مصرف کنیم ؟

لازم به ذکر است اکثر فرمولهای شامپو ها شبیه به هم است و تنها تفاوت در نوع رنگ و بوی شامپو می باشد . اما نکات مهمتری هم وجود دارد که باید به آن دقت شود که شامل : تاریخ تولید تاریخ انقضاء داشتن پروانه بهره برداری و همچنین مجوز از وزارت بهداشت است. 


ویدیو مرتبط :
شامپو فست مناسب موهای بانوان - 07132339412