سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



كشف سه هزار نخ سیگار قاچاق در لاهیجان


به گزارش عصر دوشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، سرهنگ محمود قاسمی گفت: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر خرید و فروش سیگار قاچاق در لاهیجان ، موضوع در دستور كار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.
وی با اشاره به اینكه ماموران با انجام كار اطلاعاتی یك واحد صنفی فروش دخانیات را در این خصوص شناسایی كردند، تصریح كرد : ماموران با بازرسی از واحد صنفی، سه هزار نخ سیگار قاچاق كشف و در این رابطه یك نفر دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینكه متهم 38 ساله با تشكیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از خانواده ها و شهروندان خواست هرگونه موارد مشكوك و قاچاق مواد دخانی را با پلیس 110 در میان بگذارند.
شهرستان لاهیجان در 40 كیلومتری شرق مركز استان گیلان واقع است.
محمد احمدی مقدم رئیس اداره تعزیرات حكومتی آستارا واقع در غرب استان گیلان نیز یازدهم اردیبهشت ماه جاری از شناسایی و ضبط نزدیك به 160 هزار نخ سیگار قاچاق در حین حمل در این شهرستان خبر داده بود.
7294/2007

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
قاچاق سیگار