سرپرست جدید شبکه یک به دنبال مدیران تازه


فارس/ سرپرست شبکه یک گفت: برای رسیدن به اهداف شبکه، باید هر چه زودتر مدیران سه گروه اجتماعی، کودک و نوجوان و فرهنگ، هنر و تاریخ انتخاب شوند.
محمد احسانی مدیر سابق شبکه یک سیما در مراسمی که امروز ۲۵ آذر ماه برگزار شد با اظهار رضایت از همکاری یک ساله با کارکنان و مدیران شبکه یک گفت: در این مدت به منظور ارتقای سطح برنامه های شبکه یک بعنوان شبکه ملی و عمومی، تلاش کردم تا وحدت رویه و اتحادی را بین همه مدیران و کارمندان ایجاد کنم و به لطف خدا تا اندازه ای توانستیم به این مهم دست یابیم.
در ادامه فضل الله شریعت پناهی سرپرست شبکه یک سیما با اشاره به خاطره دعوت سال گذشته احسانی از او برای پذیرش مدیریت گروه اجتماعی شبکه گفت: شخصیت، اخلاق، مدیریت و تجربه در کنار تعهد و تدین آقای احسانی، دلایل حضور من در شبکه یک بود.
وی افزود: آرامشی که هم اکنون علیرغم مشکلات مالی، ساختاری و کنداکتوری در شبکه یک حاکم است، بدلیل مدیریت اصولی و دقیق احسانی و شتابزده نبودن وی است و باید بگویم از اینکه در ادامه راه از حضورش محروم هستیم، بسیار ناراحت هستم.
شریعت پناهی بیان کرد: یکی از دغدغه های محمد احسانی در زمان مدیریت شبکه یک، همدلی و دوستی در بین کارمندان و مدیران شبکه بود که خوشبختانه او توانست این امر را محقق کنند. انتظار از شبکه یک سیما بعنوان شبکه ملی و عمومی این است که مخاطب همیشه شاهد تحول و نوآوری در آن باشد که در زمان مدیریت آقای احسانی این امر با تولید برنامه های متنوع، تاک شوها، برنامه های گفتگو محور و مجموعه های تلویزیونی جدید محقق شد و تلاش من هم این است که بتوانم این راه را با تولید برنامه های مخاطب پسند ادامه دهم.
سرپرست شبکه یک یادآور شد: برای رسیدن به اهداف شبکه، باید هر چه زودتر مدیران سه گروه اجتماعی، کودک و نوجوان و فرهنگ، هنر و تاریخ انتخاب شوند.
علی اصغر پورمحمدی معاون سیما روز ۲۲ آذر در حکمی سید فضل الله شریعت پناهی را به عنوان سرپرست شبکه یک سیما معرفی و محمد احسانی را نیز به عنوان مشاور معاون سیما منصوب کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
برنامه 7گام شبکه خبر مصاحبه با صیدانلو سرپرست فدراسیون