سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با قابلیت جدید گوگل از اطلاعات شخصی خود در اینترنت محافظت کنید


با قابلیت جدید گوگل از اطلاعات شخصی خود در اینترنت محافظت کنید

آی بایت/کنترل میزان اشتراک گذاری اطلاعات شخصی تان در اینترنت در دست خود شما می باشد. اگر شما صاحب یک اکانت گوگل هستید، راه جدیدی وجود دارد که از طریق آن شما می توانید میزان دسترسی مردم به اطلاعات خود رو بر روی اکانت گوگل تان کنترل کنید. اگرچه گوگل در مورد این قابلیت تاکنون توضیحی نداده است و بطور عجیبی در مورد معرفی این صفحه از تنظیمات شخصی سکوت کرده است!!!

صفحه شخصی جدید شما در گوگل که بعنوان Google About Me شناخته می شود، به نیت شفاف سازی بیشتر تنظیمات حریم شخصی کاربر تعبیه شده است. اگر شما به این صفحه در زمانی که به اکانت گوگل تان لاگین شده اید سر بزنید، اطلاعاتی از خود از قبیل عکس کاربری و برخی اطلاعات پایه در خصوص تحصیلات و اینکه کجا زندگی و کار می کنید و چندی از اطلاعات دیگر را خواهید دید.
شما می توانید این اطلاعات را در این صفحه ویرایش یا بطور کلی همه را پاک کنید. هم چنین در پایین صفحه گزینه ای را خواهید دید که از طریق آن می توانید افرادی که قابلیت دسترسی و دیدن اطلاعات شما را دارند محدود کنید.

صفحه شخصی About Me که گوگل از افراد دارد به نوعی یک گنجینه بزرگ از اطلاعات شخصی کاربران بسیاری می باشد هرچند گوگل اجازه کنترل و ویرایش این صفحه را به کاربرانش می دهد. گوگل اظهار دارد که اطلاعاتی که شما به اکانت گوگل خود کم یا اضافه می کنید، تاثیر بر بسیاری از سرویس ها و خدمات آنلاین گوگل از قبیل Google plus، Hangouts، Gmail، Inbox، Play، Drive و YouTube خواهد داشت.

امیدواریم معرفی این صفحه به کاربران گوگل کمک کند تا کنترل بهتری در خصوص اطلاعات شخصی خود داشته باشند.


ویدیو مرتبط :
چگونه از اطلاعات شخصی خود در اینترنت محافظت کنیم؟