ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



رحیم‌زاده: بازی با ملوان رقابت‌ هواداران هم هست/ امیدوارم قضاوت ترکی به سود جامعه داوری باشد


قادر رحیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت تراکتورسازی گفت: خدا را شکر شرایط تیم خوب است و تقریبا برای دیدار روز دوشنبه مقابل ملوان آماده هستیم تا نتیجه لازم را در این دیدار بدست بیاوریم.

وی در مورد عملکرد خوب تراکتورسازی در جام حذفی تصریح کرد: به هر دو جام نگاه ویژه داریم و هر دو جام برایمان دارای اهمیت هستند. البته مسیر جام حذفی هموارتر است ولی باید در لیگ هم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتایج قابل قبولی بگیریم.

مربی تراکتورسازی در رابطه با وضعیت مصدومیت سینا عشوری و مهرداد بایرامی خاطرنشان کرد: عشوری مصدومیتی از یکی دو هفته قبل پیش دارد و به همین خاطر غایب است. بایرامی هم دو روز قبل مصدوم شد و نمی‌تواند ما را در دیدار مقابل ملوان همراهی کند هر دو بازیکن جزو خوب‌های تیممان هستند و جایگزین‌های مناسب را برای آنها در دیدار مقابل ملوان پیدا کنیم.

رحیم‌زاده در مورد برگزاری بازی در شهر انزلی عنوان کرد: این مسئله کار ما را سخت می‌کند بازی در انزلی سختی خاص خودش را دارد و هواداران این تیم بسیار متعصب هستند. در کل سعی می‌کنیم در این دیدار عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه لازم را بگیریم. ما هم هواداران بسیار متعصبی داریم و می‌توانند این مسئله تقابل هواداران دو تیم در شور و انرژی را به وجود بیاورد.

وی در مورد اینکه آیا سپردن قضاوت این مسابقه به محسن ترکی حاشیه‌ای به وجود نمی‌آورد تصریح کرد: شاید هواداران از ترکی خاطره بدی داشته باشند اما انتخاب داور بر عهده فدراسیون است. امیدواریم داور در دیدار روز دوشنبه عملکرد خوبی داشته باشد و قضاوت او به نحوی باشد که جامعه داوری از آن سود ببرد.

مربی تراکتورسازی در پایان گفت: از هواداران خوبمان می‌خواهیم که در دیدار مقابل ملوان در صورت لزوم به انزلی بیایند و از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/5HOAD5


ویدیو مرتبط :
اعتراض شدید هواداران تراکتور به قضاوت محسن ترکی