سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



وقوع یک سانحه رانندگی در استان قزوین دو کشته برجای گذاشت


به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ بهرام زینلی افزود: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه توجه نکردن به جلو از سوی راننده این خودرو اعلام شده است.
این مسوول انتظامی توجه نکردن به جلو از سوی رانندگان را بیشترین عامل وقوع تصادفات جاده ای اعلام کرد و از رانندگان خواست تا با رعایت سرعت مطمئن و تمرکز بیشتر به رانندگی بپردازند.
جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری عامل نشر اکاذیب و هتک حیثیت در شبکه اجتماعی تلگرام از سوی پلیس فتا این استان خبر داد و اظهار کرد: در پی شکایت شخصی مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب بر علیه وی در شبکه اجتماعی تلگرام و نوشتن مطالب کذب و دروغ برای تشویش اذهان عمومی، موضوع با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.
سرهنگ سلمان امیری ادامه داد: کارشناسان پلیس با انجام یک سری اقدام های فنی و تخصصی متهم زن 23 ساکن قزوین را شناسایی و دستگیر نمودند.
وی اضافه کرد: متهم پس از انتقال به پلیس فتا در ابتدا منکر هرگونه ارسال پیامک، هتک حیثیت و نشر اکاذیب در شبکه اجتماعی تلگرام شد اما در مواجه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به جرم خود مبنی بر هتک حیثیت اعتراف کرد.
این مسوول انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس به افرادی که در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اقدام به هتک حرمت و نشر اکاذیب علیه همدیگر کنند هشدار می دهد، براساس ماده 17 قانون جرایم رایانه ای با اثبات عمل مجرمانه آنها باید پاسخگوی قانون و مسوول عمل مجرمانه خود باشند.
فرمانده انتظامی بویین زهرا از کشف 10 کیلو و 700 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال گزارش مردمی از انتقال یک محموله موادمخدر توسط یک دستگاه خودرو پراید، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بویین زهرا قرار گرفت.
سرهنگ رسول حسین آبادی با اشاره به اینکه پلیس خودرو یاد شده که در مسیر ساوه - بویین زهرا در حال تردد بود را متوقف و در بازرسی از آن موفق به کشف مواد شد، تاکیدکرد: راننده و سرنشین این خودرو نیز دستگیر شدند.
8054

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت