ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بشرزاد: برای کمک به تراکتورسازی و حضور کنار قلعه‌نویی اعلام آمادگی کردم


94/09/18 - 14:37

شماره: 13940918000594

نسخه چاپیارسال به دوستانhttp://fna.ir/878ZINکپی

آدرس مورد نظر کپی شد

حضور در جمع قرمزپوشان تبریزی برایم خوشحال کننده است

بشرزاد: برای کمک به تراکتورسازی و حضور کنار قلعه‌نویی اعلام آمادگی کردم

مربی گلرهای سابق تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برای کمک به تراکتورسازی و اینکه به عنوان دستیار کنار امیر قلعه‌نویی فعالیت کنم، اعلام آمادگی کردم.

خبرگزاری فارس: بشرزاد: برای کمک به تراکتورسازی و حضور کنار قلعه‌نویی اعلام آمادگی کردم

جلال بشرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اینکه امیر قلعه‌نویی او را برای حضور به عنوان مربی گلرها معرفی کرده است، گفت: تنها صحبتی که در این مورد با من شد این است که به من گفتند آیا حاضری به عنوان دستیار قلعه‌نویی در تراکتورسازی فعالیت کنی که من از این مسئله بسیار خوشحال شدم و گفتم برای کمک به تراکتورسازی و حضور در کنار قلعه‌نویی آمادگی کامل دارم.

وی افزود: تنها حرفی که تا به الان مطرح شده این است و بحث خاصی دیگری صورت نگرفت. تراکتورسازی تیم بسیار بزرگ و با هوادارنی خونگرم است و از اینکه بتوانم به این تیم کمک کنم استقبال می‌کنم. قلعه‌نویی هم هم مربی بسیار بزرگی است و اینکه در کنار او باشم برای خوشحال کننده است. البته بحث دیگری صورت نگرفته و باید ببینم در ادامه چه اتفاقی می‌افتد.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/878ZIN


ویدیو مرتبط :
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی شد