سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اجرای پویش «ریسمانی برای آسمان» در دهه‌فجر/ دانش‌آموزان دختر برای رزمندگان جبهه مقاومت «کلاه و شال‌گردن» می‌بافند


مریم ملکی معاون برنامه‌سازی و توسعه شبکه خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص طرح پویش دانش‌آموزی «ریسمانی برای آسمان» اظهار داشت: در طرح پویش، سه مسئله برای ما مهم بود که موضوع اول، «بافتن» بود یعنی دانش‌آموزان بافتن شال‌گردن یا کلاه را شروع کنند.

وی، موضوع دوم را تشکیل جمع‌های دوستی و گروهی عنوان کرد و ادامه داد: موضوع سوم ارتباط دانش‌آموزان دختر با خانواده است که در جمع خانواده و آشنایان به یادگیری و طرح این جریان می‌پردازد.

ملکی با اشاره به نگارش دلنوشته‌های دانش‌آموزان دختر به حضرت زینب(س)، اضافه کرد: علاوه بر این موارد، دانش‌آموزانی که به این پویش می‌پیوندند، «لبیک یا زینب(س)» را بیان می‌کنند و نقطه اتصال جبهه مقاومت، پویش، دانش‌آموزان، دفاع و روحیه صبر و ایثار با قله‌ای به نام حریم آل‌ الله یعنی حضرت زینب(س) رقم می‌خورد.

وی با بیان اینکه طرح پیوستن یکپارچه دختران انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به پویش مردمی پشتیبانی از رزمندگان جبهه مقاومت با عنوان «ریسمانی برای آسمان» در امتداد پویش مردمی حمایت از رزمندگان مقاومت اجرا می‌شود، افزود: در راستای هم‌افزایی و مشارکت نهادهای انقلابی و ایفای نقش مکمل آنها در پیگیری آرمان‌های امام(ره) و رهبری در مقیاس‌های عملیاتی، سهم‌دهی به دانش‌آموزان در جنبش‌های مرتبط با گفتمان انقلاب به عنوان نسل آینده و پیگیری تحقق آرمان تمدن اسلامی و نقش‌آفرینی نزدیک دانش‌آموزان دختر در عرصه پشتیبانی از مقاومت و جهاد از جمله اهداف این طرح است.

ملکی اضافه کرد: تقویت عاطفه و مهربانی، افزایش روحیه ایثار و گذشت، مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان دختر در برابر جامعه و نظام اسلامی، توجه دانش‌آموزان دختر به توانایی‌ها و ظرفیت‌ها در مسئولیت‌های اجتماعی خاص، ارتقای سطح مهارت‌های عملی نوجوانان در زندگی بر اساس نگرش اسلامی، ارتقای سطح انگیزه و تعلق نوجوانان نسبت به جبهه حق در تقابل تاریخی با جبهه باطل و ارتقای سطح انگیزه، نگرش و اهتمام نوجوان نسبت به پیگیری آرمان‌های ملی، جهانی و تمدن انقلاب اسلامی از دیگر اهداف این طرح است.

وی با بیان اینکه دلنوشته‌های دانش‌آموزان برای حضرت زینب(س) و کلاه و شال‌گردن بافته شده توسط دانش‌آموزان به رزمندگان مدافعان حرم هدیه خواهد شد، اظهار داشت: دانش‌آموزان دختر اتحادیه انجمن‌های اسلامی هدایای خود را در هر مدرسه تا 22 بهمن بسته‌بندی می‌کنند تا به قرارگاه‌های شهری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی تحویل می‌دهند و در نهایت نیز بسته‌بندی نهایی و تحویل هدایا به رابطین جشنواره عمار در شهرستان یا مراکز استان‌ها در 23 بهمن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/QNCPKL


ویدیو مرتبط :
برگزاری مسابقه فوتبال جام دهه مبارک فجر دانش آموزان پایه های چهارم وپنجم دبستان پسرانه مفتاح دانش