آمادگی دستگاه‌های اجرایی لرستان برای ارائه خدمات به زائرین اربعین


استاندار لرستان از آمادگی دستگاه‌های اجرایی و مردم استان لرستان به‌صورت خودجوش جهت ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد به‌همراه استاندار از موکب حضرت ابوالفضل(ع) سپاه لرستان ویژه زائران در شهر مهران بازدید کردند.

در این بازدید هوشنگ بازوند، استاندار لرستان با اشاره به عشق و ارادت مردم استان لرستان نسبت به ائمه‌اطهار(ع) و امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل(ع) گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی و مردم استان به‌صورت خودجوش آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.

محمد خسروی، مدیرکل حج و زیارت لرستان نیز با بیان این‌که صدور ویزا برای زایران اربعین حسینی تا روز پنج‌شنبه 12 آذرماه جاری ادامه دارد ، گفت: این در حالی است که از هم اکنون به‌دلیل ترافیک سنگین محورهای ارتباطی تا مرز مهران و ازدحام سنگین زایران مسیرها به‌سمت مهران مسدود است .

وی با اشاره به این‌که در حال حاضر زایران اربعین حسینی می‌توانند به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه کنند، اضافه کرد: مرز مهران از دیروز مسدود شده و امکانات برای بازگشت زایران فراهم شده است .

خسروی با بیان این‌که تا روز گذشته حدود 26 زایر اربعین حسینی از مرز مهران به کشور بازگشته است، افزود: در لرستان 28 هزار ویزا صادر شده است و حدود 29 هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام شده است.

وی اظهار کرد: این در حالی است که برخی از زایران لرستانی از سوسنگرد، خرمشهر، ایلام و کرمانشاه ویزا تهیه کرده‌اند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
ارائه تسهیلات مردم قم به زائرین اربعین