شیرین بینا: ترجیح می‌دهم در وضعیت موجود فیلم بازی نکنم


  X  

شیرین بینا: ترجیح می‌دهم در وضعیت موجود فیلم بازی نکنم

میزان/ شیرین بینا بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون با اشاره به کم کار بودن خود گفت: مدتها است که در کاری حضور ندارم به این دلیل که بیشتر پروژه های در پیش رو فاقد هرگونه جذابیتی بوده و نقش‌های پیشنهادی تکرار همان بازی های قبلی‌ام را یادآوری می کند.
وی افزود: من هیچ تمایلی به تکرار نقش‌های قبلی‌ام ندارم و ماندگاری را به تکرار خود در آثار بی محتوا ترجیح می‌دهم و باید نقش‌های پیشنهادی در شأن من باشد.
این هنرمند تئاتر کشورمان ادامه داد: ماندن و سکوت کردن در شرایط دشوار بهتر از هیاهوی بی دلیل است، به عقیده من ماندگاری در فرهنگ ایرانی اسلامی بهتر از تکرار بیهوده است.
هنر دست افراد سودجو افتاده است
وی با اشاره به فعالیت تهیه‌کنندگان سودجو در عرصه فیلمسازی گفت: متاسفانه هنر فیلمسازی دست افرادی اقتصادی و سودجو افتاده و هرکسی که در این حوزه قرار نگرفت باید خانه‌نشین شود.
بینا ابراز داشت: شاید به دلیل امرار معاش و گذران زندگی حضور در هر پروژه‌ای دغدغه برخی از همکاران من باشد که زیاد نمی‌توان آنها را مقصر دانست ولی فراموش نکنیم که وظیفه هنرمندان، ترویج و آموزش فرهنگ اصیل ایرانی است در غیر این صورت نام این قشر را هنرمند نمی‌توان گذاشت.
بازیگر فیلم سینمایی "بوی پیراهن یوسف" با اشاره به حضور نابازیگران در عرصه سینما اظهار داشت: متاسفانه تهیه‌کنندگان سودجو با گرفتن مبالغی هنگفت عده‌ای نابازیگر را در این عرصه وارد کرده‌اند و این هنر را به سمت نابودی کشانده‌اند.
وی ادامه داد: بنا به دلایل فوق ترجیح می‌دهم در هر اثری حضور نداشته باشم تا در آینده و با نگاه به کارنامه خود شرمنده هنر و جامعه‌ام نشوم.
بینا ضمن ابراز امیدواری از بهتر شدن شرایط کاری هنرمندان در آینده،تصریح کرد: امیدوارم افرادی با سواد و هنردوست به جامعه هنری وارد شوند تا هنرمندان دیگر دغدغه بیکاری و امرار معاش نداشته باشند.


ویدیو مرتبط :
تبدیل وضعیت موجود به وضعیت بهینه در Visual Paradigm