سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه گیلانغرب: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند استفاده از همه ظرفیت ها است


به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام محمدطاها مهری یكشنبه شب در آیین گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام جهانشاه نوری فرمانده دلاور گردان 114 ظفر تیپ عملیاتی انصارالرسول (ص) و همرزمان شهیدش افزود: شهادت برترین مرگ در راه خدا است كه تنها بندگان مخلص به آن دست می یابند.
وی اظهار كرد: جایگاه شهدا در نظام اسلامی بسیار والا و عظیم است چرا كه رمز كشته شدن در راه خدا دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم و استكبار است.
وی بیان كرد: برگزاری یادواره ها تنها یك آیین گرامیداشت و یادبود ظاهری نیست بلكه باید تمرینی برای كسب ایثار، صبر، مقاومت، شهادمت و ایستادگی باشد.
امام جمعه گیلانغرب اضافه كرد: امروز بركت خون شهدا به همه ملت های مسلمان و آزادیخواه در دنیا حرارت و جوشش داد تا مظلوم در برابر ظالم بایستد و این همان عزت و افتخاری است كه حاصل پایمردی، رشادت و ازخودگذشتگی شهداست كه با نثارجان خود سربلندی امروز ما را رقم زدند.
حجت الاسلام مهری ادامه داد: امروز كه دنیای كفر و جهان با استفاده از جریان های تكفیری علیه اسلام صف كشیده اند در مقابل ایثار جوانان برومند عاشق شهادت بیش از همیشه به اضمحلال رسیده و شكست خورده اند.
سردار شهید جهانشاه نوری فرمانده گردان 114 ظفر تیپ عملیاتی انصارالرسول (ص) در پنجم اردیبهشت سال 91 همراه سه تن دیگر از همرزمانش در حمله تروریستی پژاك در منطقه نودشه به فیض عظمای شهادت نائل شدند.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در غرب استان كرمانشاه در دوران دفاع مقدس 750 شهید تقدیم انقلاب اسلامی كرده است.
7079/7398/30121/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود