سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گشایش کارگاههای آموزشی سمن های زنان و خانواده کشور در اراک


این نشست سه روزه با حضور 210 نفر از نمایندگان سازمان های مردم نهاد حوزه زنان و خانواده استان های تهران، البرز، قزوین، قم و مرکزی در قالب هفت کارگاه آموزشی تخصصی انجام می شود.
شرکت کنندگان در این کارگاه های آموزشی در خصوص مفاهیم شبکه ، کارکردها و مزایای آن، ویژگی های ساختار شبکه ای و ارتباط شبکه ای به بحث و تبادل نظر می پردازند.
در هر گروه کارگاهی این برنامه، 30 نماینده سمن های زنان و خانواده عضویت دارند و در مجموع 35 نفر از کارشناسان دستگاه های اجرایی نیز در این مباحث شرکت می کنند.
توانمندسازی سمن های زنان و خانواده از ارتباطات بین بخشی، انجام برنامه های مشارکت جو با راهبری غیردولتی، استفاده موثر از امکانات و نیروی انسانی سمن های زنان از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی کشوری است.
بازدید از مرکز ناباروری رویان اراک، بازدید از کارگاه کارآفرینی زنان اراک و شرکت شایان برق شهرک صنعتی خیراباد اراک از دیگر برنامه های سفر معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده به اراک است.
استان مرکزی 330 سازمان غیردولتی فعال دارد که 22 سمن آن در زمینه امور زنان و خانواده فعالیت دارند.
سمن های استان مرکزی در قالب هشت شبکه ساماندهی شده اند که مراحل ثبت نهایی را در وزارت کشور می گذرانند.
6012/6013

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نشست سمن های حوزه سلامت با هیئت رئیسه علوم پزشکی اراک