سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



ایده های جدید و آموزش تزیین کادو + عکس


بعضی اوقات می خواهید با کادو دادن به پدر و مادر، همسر، دوستان و حتی فرزندانتان، مثلا برای تولدشان علاوه بر خوشحال کردن آنها سلیقه تان را نیز به رخ بکشید. در این مطلب مدل هایی را برای تزیین کادو به شما آموزش می دهیم.

تزیین کادوها با مفتول

تزیین کادوهای روز عشق,کادوهای روز سپندارمذگان

ترکیب رنگ قرمز و طلایی یا مسی برای کادو بسیار جذاب می شود

ترکیب رنگ قرمز و طلایی یا مسی آن قدر جذاب می شود که نمی توان از کنار آن ساده عبور کرد. کادوهای خودتان را با کاغذ کادوهای قرمز رنگ کادوپیچ کنید، برای آن که شکل ظاهری آن کمی متفاوت باشد روبان حریری را دور تا دور آن بکشید، بعد از آن به وسیله مفتول های نازک، شاخه های زیبایی درست کنید، برای زیبایی هر چه بیشتر آن ها می توانید از مرواریدها هم استفاده کنید، بعد آن را روی جعبه کادویی تان قرار دهید، حتی شاید کارت تبریک مورد نظرتان را هم روی همین شاخه قرار دهید.

استفاده از نوارهای قلبی شکل برای کادو کردن

تزیین کادوهای ولنتاین,ایده های تزیین کادوهای ولنتاین

کادوهایتان را با کاغذ کادوهای کشی  تزیین کنید و دور تا دور آن را با روبان های قلبی شکل ببندید

کادوهایتان را با کاغذ کادوهای کشی که بافت های زیبایی دارند تزیین کنید و دور تا دور آن را با روبان های قلبی شکل ببندید، این روبان ها طرح ها و نقش های زیادی دارند که می توانید آن ها را مطابق سلیقه تان انتخاب کنید، حتی کارت پستال تان را هم می توانید زیر همین روبان ها بگذارید، یادتان باشد سادگی هم زیبایی خاص خودش را دارد.

نخ های کاموایی برای تزیین کادوها

تزیین کادوهای ولنتاین,ایده های تزیین کادو

می توانید از نخ های کاموایی یا نخ های ضخیم به صورت تار و پود برای تزیین کادوهایتان استفاده کنید

می توانید از نخ های کاموایی یا نخ های ضخیم برای تزیین کادوهایتان استفاده کنید. دو رنگ مختلف نخ تهیه کنید و آن ها را مانند تار و پود فرش ها روی کادوهایتان بپیچید. سعی کنید رنگ کاغذ کادو و نخ های تان را طوری انتخاب کنید که جلوه آن بیشتر شود.

کادوهای سفید، تزیینات قرمز

هدایای روز عشق,تزیین هدایای روز عشق

برای کادوهای سفید رنگ تان می توانید از نوارهای قرمز با عرض بیشتر هم استفاده کنید

برای کادوهای سفید رنگ تان نوارهای قرمز بهترین هستند، حتی می توانید از روبان هایی با عرض بیشتر هم استفاده کنید، این روبان های عریض حکم رانرهای روی میزهای غذاخوری را دارند و برای زیبایی بیشتر و بستری برای دیگر تزیینات به کار می روند. شما هم می توانید از عکس بالا ایده بگیرید.

کیسه های کنفی زیبا

کادوهای روز سپندارمذگان, هدایای روز عشق ایرانیان

اگر می خواهید کادویتان ظاهری متفاوت تر داشته باشد، از کیسه های کنفی استفاده کنید

اگر می خواهید کادویتان ظاهری متفاوت تر داشته باشد، از کیسه های کنفی استفاده کنید، انواع و اقسام مختلفی از این کیسه ها در بازار وجود دارد. حتی می توانید روی این کیسه ها را به سلیقه خودتان رنگ آمیزی کنید.

تزیین کادوها با میوه درخت کاج

ایده های تزیین کادوهای ولنتاین,تزیین کادوهای روز عشق

می توانید از میوه های کاج، برگ ها و یا هر المان دیگری از طبیعت برای تزیین کادوهایتان استفاده کنید

شما می توانید از میوه های زیبای درخت کاج، شاخه های خشکیده، برگ های زیبا و یا هر المان دیگری از طبیعت برای تزیین کادوهایتان استفاده کنید و کادوهایی با طراوت را هدیه دهید. مطلب پاییزی کردن دکوراسیون منزل با تزئین میوه کاج هم می تواند برایتان جذاب باشد.

روی کادوهایتان نقاشی بکشید

هدایای روز عشق ایرانیان, تزیین کادوهای ولنتاین

گاهی برای کادوهایتان کاغذ کادوهای سفید در نظر بگیرید و با رنگ قرمز طرح های مورد نظر را بکشید

گاهی اگر به هنر خودتان اکتفا کنید نتیجه خوبی می گیرید. کافی است برای کادوهایتان کاغذ کادوهای سفید در نظر بگیرید و با رنگ قرمز و قلمو روی آن ها طرح های مورد نظرتان را بکشید، عکس بالا یکی از نمونه های زیبای آن را به شما نشان می دهد.

کادوهای خلاقانه

ایده های تزیین کادو,هدایای روز عشق

می توانید یک سی دی از آهنگ های مورد علاقه طرف تان که طرح روی جلد آن بیانگر عشق شما باشد

عکس بالا یک ایده کاملا متفاوت را به شما ارائه می دهد. کادوی شما می تواند یک سی دی از آهنگ های مورد علاقه طرف تان باشد که طرح روی جلد آن کاملا بیانگر عشق شما باشد. می توانید روی این هدیه هم حساب کنید.

شیرینی های عاشقانه

هدایای روز عشق,ایده های تزیین کادوهای ولنتاین

اگر می خواهید شیرینی هدیه بدهید از شیرینی های قلبی شکل، به رنگ قرمز و سفید استفاده کنید

شیرینی ها هم در کنار کادوها از عوامل مهمی هستند که باید به آن ها هم توجه کنید، اگر تصمیم دارید تا این شیرینی ها را خودتان بپزید، بهتر است از قالب های قلبی شکل استفاده کنید و شیرینی هایتان را هم یکی در میان سفید و قرمز در نظر بگیرید. حتی می توانید بیسکوییت های قلبی شکل را آماده خریداری کنید و فقط با کرم های قرمز و سفید روی آن ها را تزیین کنید.

شیرینی ماکارون

تزیین هدایای روز عشق,تزیین کادوهای ولنتاین

از این شیرینی های رنگی درون یک جعبه بچینید و کادویتان را در وسط آن قرار دهید

این شیرینی ها شبیه شیرینی های لطیفه هستند اما در رنگ بندی های مختلف و متفاوت که می توانید تعداد زیادی از آن ها درون یک جعبه بچینید و کادویتان را در وسط آن قرار دهید تا جذاب تر باشند، ترکیب رنگ رنگین کمانی برای کادوها جالب تر و گیرا تر است.


ویدیو مرتبط :
ایده کادو