آشپزی و تغذیه


2 دقیقه پیش

غذای ملل/ ریتا ؛ سالاد خاص هندی

دیکاوو/ سالاد ریتا هندی یک سالاد بسیار خوشمزه می باشد. شما می توانید از این سالاد در مهمانی هایتان استفاده کنید. این سالاد طرز تهیه آسانی نیز دارد و شما می توانید به راحتی ...
2 دقیقه پیش

برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی درپاوه

مهر/ مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان پاوه از برپایی جشنواره پخت غذاهای محلی به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شهر باینگان خبر داد.هادی شریفی اظهار داشت: ۲۸ اردیبهشت تا سوم ...



پوست انار چه ویتامین ها و فوایدی برای پوست ما دارد؟!


پوست انار چه ویتامین ها و فوایدی برای پوست ما دارد؟!

پوست انار

اگرچه همه ما از خاصیت میوه انار اطلاع داریم، اما درباره خواص پوست آن چیز زیادی نمی دانیم.پوست انار را خشک و آسیاب کنید و از آن در یک ظرف دردار نگهداری کنید زیرا نتایج بررسی های اخیر نشان می دهد که پوست انار، حاوی ماده ای است که با سرطان پوست مقابله می کند.


پوست انار مانع از شکسته شدن کلاژن می شود و روند بازسازی سلول های جدید را تسریع می بخشد. در نتیجه از بروز چین و چروک و خط های ریز پیشگیری می کند.پوست انار غنی از آنتی اکسیدان است و باکتری های ایجاد کننده آکنه را از بین می برد. چند قطره آب لیمو به پودر انار خشک اضافه کنید و به پوست بمالید و پس از 20دقیقه بشویید.


کمی پودر پوست اناررا با شیر مخلوط کنید و روی صورت بمالید و پس از 20 تا 30دقیقه بشویید.پوست انار خاصیت ضدآفتاب دارد.مانع از ریزش مو وشوره سر می شود و رشد موهای سالم را تحریک می کند.


به عنوان اسکراب طبیعی تمام سلول های مرده پوست و دانه سرسیاه را از بین می برد.تعادل PH پوست را تنظیم می کند و باعث نرمی آن می شود. پودر پوست انار را با همان میزان ماست مخلوط کنید، روی پوست بمالید و پس از 30دقیقه بشویید.

دکتر سلام

اخبار مرتبط :

جوشانده پوست انار

جوان‌سازی و زیبایی فوق العاده پوست با انار

مزایای انار برای زیبایی


ویدیو مرتبط :
ویتامین ب 7 - رفع پوست پوست شدن دست و ...