سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«همدیگر پذیری» مهاجرین و انصار در جشن مبعث پیامبر وحدت (ص)


به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم, مبعث روزی است که حضرت محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) به عنوان برترین بنده خداوند به جهانیان معرفی شد.

در چنین روزی محمد (صلی‌الله علیه و آله و سلم) رسالتی بزرگ را برعهده گرفت و آن هم هدایت بشری بود که غرق در جهالت و سرکشی بود.

به همین مناسبت مبارک که روز رهایی بشر از جهل و دنیاپرستی است، مسلمانان جهان گردهم می‌آیند و علاوه بر برپایی جشن و پایکوبی, با معارف و شرایط رسالت پیامبرگرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) آشنا می‌شوند.

مردم افغانستان نیز که ارادت ویژه‌ای به ساحت رسول گرامی (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت ایشان (علیهم‌السلام) دارند، این روزها را به عنوان بزرگترین اعیاد خودشان گرامی داشته و اجتماعات بزرگی برپا می‌کنند.

مردم مهاجر افغانستانی در مشهد مقدس نیز در کنار برادران و خواهران انصارشان گردهم آمدند و علاوه بر فراگیری معارفی از حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم)، لحظاتی را به دور از گرفتاریهای دنیوی، به شادی از عمق جان گذراندند.

در زیر تصاویر این مراسم را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
آتش بازی در جشن بزرگ هف هشتاد به مناسبت مبعث پیامبر (ص)