سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لپ‌تاپ Acer Aspire S13؛ لپ‌تاپ فوق باریک ایسر


لپ‌تاپ Acer Aspire S13؛ لپ‌تاپ فوق باریک ایسرگجت نیوز/ لپ‌تاپ Acer Aspire S13 ، لپ‌تاپ فوق باریک ایسر و تعدادی دیگر از محصولات این کمپانی معرفی شدند. کمپانی ایسر روز پنجشنبه از 10 محصول جدید خود رونمایی کرد.

محصولاتی شامل لپ‌تاپ‌ها، یک کروم‌بوک، یک گوشی هوشمند، دستگاه‌های گیمینگ Predator ، یک دست‌بند تناسب اندام و چیز‌های دیگری؛ این کمپانی در رویداد خود در نیویورک لپ‌‌تاپ 2 در 1 Switch Alpha 12، کروم بوک 14 برای کار، لپ‌تاپ Acer Aspire S13 و R15، نوت‌بوک گیمینگ Predator 17x، دسکتاپ گیمینگ جمع‌وجور Predator G1، مانیتورهای گیمینگ Predator Z1، دست‌بند تناسب اندام Liquid Leap و گوشی هوشمند Liquid Zest Plus را معرفی کرد.

راجع به قیمت آن‌ها باید گفت که ایسر Switch Alpha 12 با برچسب قیمتی 599 دلار و در ماه ژوئن در دسترس خواهد بود. Aspire S13 با قیمت 699 دلار و در ماه مه عرضه خواهد شد. گوشی هوشمند Liquid Zest Plus در اواخر امسال با 250 دلار، کروم بوک 14 برای کار و قیمت پایه برای لپ تاپ ها با شروع قیمت از 349 دلار برای بارگیری آماده خواهند شد.

ایسر Switch Alpha 12 یک لپ‌تاپ 2 در 1 ویندوز 10 است. از ویژ گی‌های آن می‌توان به نمایشگر کواد اچ دی 12 اینچی با رزولوشن 2160 در 1440 پیکسل اشاره کرد که با نسل ششم پیکره‌‌بندی اینتل Core i3/i5/i7 همراه شده است. این لپ‌تاپ 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد.

ایسر با لپ تاپ Switch Alpha 12 قدم به قدم سرفیس پرو 4 مایکروسافت را دنبال کرده است به عنوان مثال سیستم خنک کننده‌ی مایع که در سرفیس پرو 4 طراحی شده در این لپ‌تاپ دیده می‌شود همچنین پایه‌های نگهدارنده‌ی داخلی و کیبورد همراه آن با سرفیس پرو 4 یک‌ شکل است. لپ‌تاپ Switch Alpha 12، تنها 1.25 کیلوگرم وزن دارد.

ایسر همچنین کروم‌بوک 14 برای کار را به همراه قاب گوریلا گلس و کیبورد مقاوم در برابر ضربه معرفی کرد. این دستگاه با یک بار شارژ 12 ساعت عملکرد مفید ارائه می دهد. بیشترین مدل‌های کروم‌بوک در این رنج قیمت با پردازنده‌ی سلرون پیکره‌بندی می‌شوند اما ایسر دو گزینه‌ی Skylake Core i3 یا 5Core i با 8 گیگابایت رم در کنار HD Graphics 520 اینتل را معرفی کرده است.

مشخصات لپ‌تاپ Acer Aspire S13


لپ‌تاپ Acer Aspire S13 ، لپ‌تاپ فوق باریک جدید ایسر با 14.4 میلیمتر ضخامت که نمایشگر فول اچ دی (رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل) آن از هر دو حالت لمسی و غیر لمسی برخوردار است. این دستگاه به یک رم 8 گیگابایتی و هارد اس اس دی 512 گیگابایتی به همراه یک باتری که بدون وقفه 13 ساعت زمان عملکرد ارائه خواهد کرد، مجهز شده است.

در دل لپ‌تاپ Acer Aspire S13 گزینه های پردازنده اینتل Skylake Core i3/i5/i7 قرار گرفته است. این دستگاه دارای پورت یو اس بی نوع C، دو پورت معمولی یو اس بی 3.0، اچ دی ام آی (HDMI) و یک درگاه کارت SD است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: گجت نیوز


ویدیو مرتبط :
لپ تاپ ایسر Acer Aspire S5