سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف 1500 قوطی مشروبات الکلی در دریای عمان


به گزارش خبرگزاری فارس از بندرجاسک به نقل از سپاه این شهرستان، ابراهیم حسین‌زاده با اشاره به عملیات کشف این میزان مشروبات الکلی اظهار داشت: ضابطان قضایی ناحیه جاسک، اخبار و اطلاعاتی در خصوص ورود مقادیری مشروبات الکلی توسط یک فروند قایق در آب‌های دریای عمان و نزدیکی خور خلاصی واقع در 30 کیلومتری مرکز شهرستان به دست آوردند.

وی اضافه کرد: ضابطان بسیجی پس از بررسی صحت و سقم موضوع و با به‌کارگیری شگردهای اطلاعاتی از طریق قایق موتوری، به محل اعزام و موفق به کشف و ضبط یک هزار و 456 مشروب الکلی در منطقه مذکور شدند.

حسین‌زاده افزود: یک فروند قایق موتوری با قدرت 85 اسب بخار ویژه انتقال مشروبات الکلی توسط ضابطان قضایی ناحیه جاسک، شناسایی، متوقف و به همراه کشفیات برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه جاسک با بیان اینکه این مشروبات الکلی از نوع ویسکی و آب جو بوده‌اند، تصریح کرد: ارزش ریالی این مشروبات کشف شده بالغ بر 370 میلیون ریال بوده است.

حسین‌زاده تصریح کرد: بسیجیان با تلاش شبانه‌روزی خود عرصه را برای کسانی که قصد به انحراف کشیدن جوانان از طریق مواد مخدر و مشروبات الکلی را دارند، تنگ خواهد کرد.
این در حالی است که سه روز پیش ضابطین قضایی ناحیه جاسک 768 قوطی مشروبات الکلی را از یک مخفیگاه در منطقه خور خلاصی کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/88012/غ

http://fna.ir/MSJ31H


ویدیو مرتبط :
قاچقچی کشف مشروبات الکلی