سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



«ملا اختر منصور» و «عبدالله سرحدی» سالم هستند/رهبر طالبان به زودی پیام صادر می‌کند


به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، منابع نزدیک به طالبان افغانستان با رد هرگونه درگیری مسلحانه میان رهبر این گروه و عبدالله سرحدی از سلامت کامل هر دو این افراد خبر داده و می‌گویند که ملا اختر به زودی پیامی را منتشر می‌کند.

این منابع همچنین می‌گویند در روزهای اخیر هیچ درگیری مسلحانه‌ای میان رهبر گروه طالبان و عبدالله سرحدی از رهبران قوم وابسته به منصور دادالله رخ نداده است.

برخی رسانه‌ها از روز گذشته اعلام کردند که ملا اختر منصور و عبدالله سرحدی در جلسه‌ای که در کویته برگزار شده بود درگیر شده و در نهایت عبدالله سرحدی کشته و ملا اختر منصور نیز به شدت زخمی شده است.

منابع نزدیک به طالبان افغانستان ضمن اعلام سلامت ملا اختر منصور می‌گویند که عبدالله سرحدی زنده و سالم است.

ذبیح‌الله مجاهد و قاری یوسف احمدی از سخنگویان طالبان افغانستان نیز با رد هرگونه درگیری میان این دو تن اعلام کردند که اخبار منتشر شده در این زمینه کذب و از سوی سازمان‌های اطلاعاتی افغانستان منتشر شده است.

برخی منابع خبری همچنین به نقل از عبدالله عبدالله رئیس اجرایی حکومت وحدت ملی افغانستان اعلام کردند که ملا اختر منصور دو روز پیش در شهر کویته پاکستان به شدت زخمی شده است.

منابع نزدیک به طالبان می‌گویند که ملا اختر منصور رهبر این گروه در روزهای آینده پیامی را صادر خواهد کرد. تاکنون جزئیاتی در رابطه با این پیام در دسترس نیست.

گروه طالبان افغانستان تاکنون به طور رسمی در رابطه با حادثه مذکور واکنشی نشان نداده است.

انتهای پیام/.


ویدیو مرتبط :
رهبر جیش المختار عراق(وقتی انقلاب اسلامی صادر شده است)