سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



هوا از فردا سرد میشود/باران و برف سراسر کشور را فرامی گیرد


سلامت نیوز:امروز بارش ها در برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس، سواحل جنوبی خزر و دامنه های البرز ادامه خواهد داشت و فردا علاوه بر مناطق یاد شده در بخش هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز شاهد باران و برف خواهند بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازمیزان،احد وظبفه، مدیریت پیش‌بینی و هشدار این سازمان براساس داده ها و الگوهای پیش یابی هواشناسی گفت: از بعد از ظهر دیروز با ورود یک سامانه بارشی به کشور از شمال غرب و غرب کشور، ابرناکی و بارش باران آغاز شده است.

وی با بیان این که امروز گستره بارش برخی مناطق جنوب غرب، دامنه های زاگرس، سواحل جنوبی خزر و دامنه های البرز را فرا می گیرد، تصریح کرد: شدت بارش در این روز در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، اردبیل، کرمانشاه، ایلام، لرستان و شمال خوزستان خواهد بود.

مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت بارش در روز چهارشنبه اظهار نمود: در این روز علاوه بر مناطق یاد شده در بخش هایی از شمال شرق و مرکز کشور نیز بارش پیش بینی می شود و شدت بارش در این روز در استان های گیلان، غرب مازندران، اردبیل، قزوین، زنجان، مرکزی، لرستان، همدان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام و خوزستان خواهد بود.

احد وظیفه در رابطه با مواج بودن و نوسان دما در سواحل خزر بیان نمود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه وزش باد شدید جنوبی در سواحل دریای خزر سبب افزایش نسبی دما خواهد شد اما در روز چهارشنبه نفوذ جریانات سرد شمالی بر روی سواحل دریای خزر سبب کاهش محسوس دما خواهد شد و سواحل دریای خزر در اواخر وقت روز سه شنبه و روزهای چهارشنبه و پنج شنبه مواج خواهد بود.

این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: بارش در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس به صورت بارش برف و در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور به صورت رگبار باران گاهی با رعدوبرق پیش بینی می شود.دمای هوای تهران(ساعت 6:30 صبح سه شنبه ) 9 درجه بالای صفر است.درهمین زمان دمای هوای بیرجند، 1درجه زیرصفر گزارش شده است.


ویدیو مرتبط :
بارش باران و برف در کشور