سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرنوشت پرونده فرار مرگبار 2 دختر نوجوان مشخص شد


سرنوشت پرونده فرار مرگبار 2 دختر نوجوان مشخص شد روزنامه شهروند/ پرونده ٢ دختر نوجوانی که با گره زدن ملحفه‌ها و پتوها به نرده‌های پنجره اتاق خواب تصمیم داشتند خود را از طبقه چهارم به پایین برسانند تا به قرار دوستانه‌شان برسند، روز گذشته در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی مهر مختومه خورد.

وقتی قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل تهران همراه تیمی از ماموران در محل حاضر شدند، معلوم شد که قربانیان ٢دختر ١٧ساله هستند که با استفاده از طنابی که از ملحفه و پتو ساخته بودند قصد فرار از طبقه چهارم آپارتمان را داشتند که سقوط کردند و جان باختند.

پدر یکی از قربانیان که از این حادثه شوکه شده بود، در تحقیقات گفت: دخترم و دوستش امروز قصد داشتند با ٢نفر از دوستانشان برای تفریح بیرون بروند اما من با رفتنشان مخالفت کردم. پس از آن دخترم و دوستش به داخل اتاق رفتند و در را بستند. به خیال این‌که آنها داخل اتاق هستند درحال انجام کارهایم بودم که همسایه‌مان زنگ خانه‌مان را زد.

وقتی در را باز کردم، وحشت‌زده گفت که دخترم داخل حیاط افتاده است. خیلی تعجب کردم و به سمت اتاق دخترم رفتم اما در قفل بود. هر چه صدایش زدم، جواب نمی‌داد. در را شکستم و وارد آن‌جا شدم که یک دفعه دیدم پنجره اتاق او باز است و هر دو سقوط کرده‌اند. آنها وقتی داخل اتاق رفته بودند با استفاده از ملحفه و پتو طناب درست کرده و قصد داشتند با آن از پنجره طبقه چهارم خودشان را به حیاط برسانند که این اتفاق افتاد.

این درحالی بود که مادر فرناز ١٧ساله با مراجعه به دادسرای جنایی پایتخت از خانواده دوست دخترش شکایت کرد و به بازپرس پرونده گفت: «عصر روز حادثه سر کار بودم که فرناز با من تماس گرفت و گفت قصد دارد به خانه دوستش برود. مخالفت کردم؛ اما دوستش که از او ٢‌ سال کوچک‌تر بود تلفن را از او گرفت و اصرار کرد و گفت: «خاله اجازه بده بیاد خانه ما، جایی نمیریم، خانواده‌ام هم هستن.»

فرناز به حرفم گوش نداد و با او رفت. نمی‌دانستم بعد از این حادثه با خبر مرگ دخترم روبه‌رو می‌شوم. من از این خانواده شکایت دارم که دخترم را از شهریار به خانه‌شان دعوت کرده‌اند و بعد در را روی او قفل کردند و باعث شدند این حادثه مرگبار برای دختر نوجوانم رخ دهد.» تحقیقات برای روشن شدن زوایای مبهم پرونده ادامه داشت تا این‌که بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران شکایت خانواده دختر ١٧ ساله را وارد ندانست و پرونده را مختومه اعلام کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: روزنامه شهروند


ویدیو مرتبط :
نتیجه پرونده وقف دانشگاه آزاد مشخص شد