ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عاقبت عجیب بردهای استقلال مقابل تراکتور در آزادی


عاقبت عجیب بردهای استقلال مقابل تراکتور در آزادیکاپ/ استقلال تنها دو بار در تاریخ لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی توانسته تراکتور را شکست دهد.
هفته بیست و نهم لیگ برتر شاهد یک دیدار حساس بین استقلال و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی است. دیداری که می تواند تکلیف خیلی چیزها را مشخص کند.
استقلال نتوانسته در تاریخ لیگ برتر، نمایش خوبی مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی داشته باشد. آنها در 7 دیدار قبلی، به دو برد رسیده اند؛ یک بار مساوی کرده اند و 4 بار هم ئشکست خورده اند.
اولین برد آبی پوشان در اولین دوره لیگ برتر رقم خورد. جایی که استقلال ها با نتیجه 4-0 حریف خود را شکست دادند. آخر آن سال، پرسپولیس فاتح لیگ شد.
فصل 91-92، دومین و آخرین دیدار این دو تیم در لیگ و در ورزشضگاه آزادی بود که آبی پوشان با برتری کار خود را به پایان رساندند. تک گل جواد نکونام حکم به برتری آبی پوشان در این مسابقه داد. در پایان هم استقلال برنده لیگ شد.
باید دید این بار اگر استقلال بتواند حریف خود را شکست دهد؛ بازهم یکی از بین سرخابی های پایتخت قهرمان می شود یا خیر.

منبع: کاپ


ویدیو مرتبط :
تاریخچه بردهای استقلال برلنگ پلیس