فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نمایش مستند «راکتورهای زیرزمینی» در جشنواره فیلم عمار


به گزارش خبرگزاری فارس، مستند «راکتورهای زیرزمینی» به تهیه کنندگی و کارگردانی سروش کریمی با تدوینگری احمد ابراهیمی و تصویر برداری سید محسن جلالی ، در ششمین جشنواره فیلم عمار حضور یافته و طی زمان بندی صورت گرفته توسط جشنواره در روز سه شنبه ، 15 دی ماه راس ساعت 13 در سینما فلسطین سالن 3 به اکران در خواهد آمد.

پیش از این مستند مذکور در ایام هفته دفاع مقدس اخیر، در سازمان هنری رسانه ای اوج رونمایی و اکران شده بود.

مستند «راکتورهای‌ زیرزمینی» در خلال به تصویر کشیدن امنیت حاکم در ایران به واکنش جوانان ایرانی به تهدید غربی‌ها برای حمله به خاک ایران می‌پردازد.

بخش اول «راکتورهای‌ زیرزمینی» به مسئله امنیت موجود در کشور از نگاه افراد و سلایق مختلف می‌پردازد. بخش دوم فیلم هم به تهدیدات علیه ایران اشاره دارد و این سوال مطرح می‌شود که در صورت حمله احتمالی واکنش مردم به خصوص جوانان نسبت به دفاع از کشور چه خواهد بود که مخاطبان با پاسخ‌های جالبی رو به رو می‌شوند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/76W4ID


ویدیو مرتبط :
تیزر مستند راکتورهای زیرزمینی