سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اگر ایران در «برجام» تقلب کند، همه گزینه‌ها روی میز است/ پیوند با اسرائیل در دوران اوباما مستحکم‌تر شد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «وندی شرمن»، معاون سابق وزیر خارجه آمریکا که سرپرستی هیئت دیپلماتیک این کشور در مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه 1+5 را به عهده داشت روز سه‌شنبه گفت در صورتی که ایران در «برجام» تقلب کند، هیچ گزینه‌ای از روی میز خارج نیست.

دیپلماست سابق آمریکایی همچنین با تکرار ادعاهای ضد ایرانی گفت در صورتی که ایران از پول‌های ناشی از «برجام» به انجام«اقدامات مخرب» در منطقه ادامه دهد، تحریم‌های موشکی، تروریسم و حقوق بشری علیه تهران کماکان پابرجاست.

«شرمن» همچنین ادعاهای مطرح شده در داخل آمریکا مبنی بر اینکه «برجام» 150 میلیارد دلار از دارایی‌های مصادره شده ایران را آزاد می‌کند را رد کرد و گفت که این رقم بین 55 تا 60 میلیارد دلار خواهد بود.

معاون سابق وزیر خارجه آمریکا همچنین بار دیگر به توصیف مزایای «برجام» پرداخت و گفت که آژانس، مطابق این سند، در تمامی 24 ساعت در هر 7 روز هفته، بر تأسیسات هسته‌ای ایران نظارت خواهد داشت.

«وندی شرمن» بخش دیگری از سخنرانی‌اش را به توصیف روابط قوی دولت باراک اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا با رژیم صهیونیستی اختصاص داد و گفت: «رئیس‌جمهور اوباما نسبت به رئیس‌جمهور قبلی از خودش، جورج دبلیو بوش پیوند مستحکم‌تری با اسرائیل پی‌ریزی کرده است.»

او گفت هنگامی که آمریکا و اسرائیل با همدیگر کار می‌کند، بهترین نتایج حاصل می‌شود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/1YX0KX


ویدیو مرتبط :
گزینه روی میز اوباما اینا هستن!