ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفعمی: استیماچ باید کمک کند تا نویدکیا تبدیل به یک مربی بزرگ شود


حسین کفعمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص انتخاب دستیاران ایگور استیماچ، سرمربی جدید تیم فوتبال سپاهان اظهار داشت: طبق توافقی که با استیماچ داشته‌ایم، قرار است وی یک مربی و یک مربی دروازه‌بانی با خود به اصفهان بیاورد، ضمن اینکه بصیرت و زاغی‌نژاد به عنوان مربیان ایرانی در کنار او حضور خواهند داشت.

وی در پاسخ به این پرسش که تکلیف نویدکیا در تیم سپاهان چه خواهد شد، اظهار داشت: قرار است پس از حضور استیماچ در اصفهان نشستی بین او و نویدکیا برگزار شود. باید ببینیم که آیا توافق می‌شود تا کاپیتان سپاهان مشاور فنی تیم هم باشد یا خیر.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان افزود: اینکه نویدکیا علاوه بر کاپیتانی، مشاور فنی سرمربی هم خواهد بود یا خیر، بستگی به نتیجه جلسات آنها دارد. یکی از شرایط ما برای استیماچ این است که کمک کند تا محرم در آینده تبدیل به یک مربی بزرگ در فوتبال کشور شود، چون باید آینده‌نگر هم باشیم. بازهم تأکید می‌کنم این موضوع بستگی به نظر محرم دارد و باید ببینیم در نشست مشترکی که با استیماچ دارد به چه نتایجی می‌رسند.

کفعمی در خصوص زمان معارفه سرمربی جدید سپاهان تأکید کرد: استیماچ در حال حاضر در تهران است. قرار است با هماهنگی‌هایی که صورت می‌گیرد وی بر سر تمرین فردا (جمعه) تیم حضور پیدا کند و همانجا هم مراسم معارفه او انجام می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
زندگی مربی بزرگ (نغذیه بزرگ)