فروشگاه اینترنی 180 راه اندازی شد (اطلاع رسانی تبلیغی)


امروزه همزمان با گسترش روز افزون کاربران اینترنتی در ایران ، تعداد فروشگاه های اینترنتی هم روز به روز در حال افزایش است .

مخاطبان اینترنتی خصوصا در شهر های بزرگ رفته رفته خرید از این فروشگاه ها را به عادات روزانه خود تبدیل کرده اند زیرا استفاده از کالاهای این فروشگاهها به غیر از صرفه جویی در وقت و هزینه، امتیازات خاص خود را دارد.

در همین رابطه دغدغه اصلی اکثر کاربران خریدار در فروشگاه های اینترنتی، اطمینان به اصالت فروشگاه و خرید بدون ریسک آنهاست زیرا تجربه چند ساله اخیر ثابت کرده است که علی رغم رشد این فروشگاه ها و افزایش استفاده از انها ، متاسفانه در بسیاری از موارد شاهد افت خدمات و سروس دهی مناسب این نوع فروشگاه ها به مردم بوده ایم.

این موضوع زمانی مصداق بیشتر پیدا ی کند که خریدار بخواهد از این فروشگاه ها کالای اساسی یا اوازم خانگی تهیه کند زیرا به دلیل آشفتگی نسبی بازار این کالا ها ، مرجع مناسبی برای خرید مطمئن آنها وجود ندارد.

اخیرا دو شرکت وارد کننده محصولات ال جی و سامسونگ در ایران با همکاری گروهی از جوانان خلاق و اهل فن در فضای مجازی ، اقدام به راه اندازی فروشگاه تخصصی فروش لوازم خانگی کرده اند که از این پس به عنوان فروشگاه مرکزی و رسمی این برند ها در فضای مجازی قلمداد خواهدشد.

این فروشگاه که با نام تجاری 180 شروع به کار کرده است با محیط کاربر پسند و امروزی خود ،فضای امنی را برای بررسی و خرید باصرفه لوازم خانگی مهیا کرده است.

180 قرار است نیاز های مشتریان دو برند فوق را در رابطه با تهیه بدون دغدغه محصولات سامسونگ و ال جی برآورده کند و علاوه بر این اطلاعات و دیتای مورد نیاز درباره محصولات آنها را در اختیار کاربران قرار دهد.

سازندگان این فروشگاه تلاش کرده اند تا با همکاری جدی مدیران و دست اندرکاران این دو برند ، زمینه ای را فراهم آورند تا مشتریان بتوانند در هر جای کشور قیمت واحد را برای خرید محصولات سامسونگ و ال جی بپردازند.

در کنار این امکانات ، تمهیداتی فراهم شده تا علاقمندان این برند ها بتوانند از تخفیف ها و حراج های مختلف و جشنواره های متنوع این فروشگاه نیز در فواصل معین بهره مند شوند.

در حال حاضر نسخه دسکتاپ این فروشگاه با آدرسwww.180.irدر دسترس است که با راه اندازی نسخه موبایل و اپلکیشن آن در آینده ای نزدیک ،قطعا فرایند خرید اینترنتی را بیش از پیش لذت بخش تر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
مرکز اطلاع رسانی ملی معادن کشور به زودی راه اندازی می