فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فرزاد حسنی با اکسیر آمد


برترین ها: آخر هفته گذشته یک اتفاق مهم در کنداکتور شبکه ۳ رخ داد و بالاخره برنامه اکسیر سر از تلویزیون در آورد. برنامه‌ای که مجری‌اش فرزاد حسنی است که بعد از مدت‌ها یک برنامه ثابت روی آنتن خواهد داشت. البته تیزرهای تبلیغاتی این برنامه جدید شبکه ۳ پیش از ایام محرم و هم زمان با تبلیغ سه شو روی آنتن می‌رفت اما تا اواسط اسفند رنگ پخش به خود ندید.

فرزاد حسنی با اکسیر آمد

حال و هوای این برنامه با کارهای قبلی این مجری تفاوت دارد. دور تا دور او را تماشاگران برنامه گرفته‌اند و هر از چندگاهی با آن‌ها هم برنامه اجرا می‌کند و مهمان‌هایش هم عمدتا پزشکان هستند و تم برنامه بیشتر در رابطه با مسائل پزشکی، سلامت و... است.

 «اکسیر» برنامه‌ای گفتگومحور با مضمون سلامت است. این برنامه ترکیبی در ۵۲ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای به آموزش و اطلاع رسانی با هدف اصلاح سبک زندگی در راستای ارتقای سلامتی، خود مراقبتی و رقابت شرکت کنندگان با حضور پزشکان متبحر می‌پردازد.

اکسیر پنجشنبه شب‌ها حدود ساعت 23:30 روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


ویدیو مرتبط :
‫شوخی فرزاد حسنی با مسعود فراستی در برنامه اکسیر‬‎