ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اولیویرا باید در مورد ماندن یا نماندنش نظرش را بگوید/ به طور جدی روی گزینه جانشینی فکر نکردیم


سعید عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل ملوان گفت: بازی سخت و فشرده‌ای بود. دو تیم تلاش زیادی کردند. ملوان تیمی پرتلاش بود و پیروزی در این مسابقه برایمان اهمیت داشت. می‌دانید که سال‌ها تراکتورسازی در انزلی موفق عمل نمی‌کرد و پس از مدت‌ها توانست طلسم نبردن در این شهر را بشکند. این اتفاق خوبی بود که در آینده تیم بتواند در این شهر و سایر مسابقات عملکرد خوبی داشته باشد.

وی افزود: امید زیادی داریم که نوار پیروزی‌های تراکتورسازی تداوم و تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد حضورش در انزلی خاطرنشان کرد: به خاطر اهمیت مسابقه و شرایط تیم تصمیم گرفتم این سفر را انجام دهم تا در کنار اعضای تیم باشم. بازیکنان ما لیاقت خود را نشان دادند و ثابت کردند که فوق ستاره هستند. پیروزی در بازی امروز کار آسانی نبود.

عباسی در خصوص درخواست اولیویرا و خبری که در این رابطه به فارس داده بود اظهار داشت: بله قبل از بازی جلسه‌ای داشتیم که ربطی به نتیجه بازی امروز نداشت و مفاد جلسه در تصمیم ما نقش نداشت. اولیویرا مشکلات خانوادگی دارد که به همین خاطر قرار شد نظر نهایی خود را به ما اعلام کند.اگر او قصد ماندن دارد شرایطش را بگوید و اگر هم مصر به جدایی است، این مسئله را بگوید تا باشگاه تصمیم‌گیری کند.

وی در مورد اینکه آیا احتمال جدایی این مربی بالا است، اظهار داشت: او در صحبت‌های امروز خود اعلام کرد مشکلات زیادی دارد. به همین خاطر فکرش پیش خانواده‌اش است. همچنین بدون شک مشکلاتی که در تیم به وجود می‌آید او را عصبی‌تر می‌کند. او کمی خسته است و قرار شد نظر نهایی‌اش را اعلام کند. ما به او گفتیم تصمیمی برای قطع همکاری نداریم اما باید او تصمیم نهایی را بگیرد.

مدیرعامل تراکتورسازی در مورد اینکه آیا با توجه به اینکه اولیویرا درخواست جدایی داده آیا باشگاه گزینه‌ برای جایگزینی انتخاب کرده است، عنوان کرد: هنوز هیچ چیز قطعی نیست. اولیویرا همچنان سرمربی ماست اما او به خاطر مشکلات خانوادگی چنین درخواستی داشته است. باشگاه هنوز در این مورد تصمیم نگرفته است که بخواهد روی گزینه‌ای متمرکز شود البته گزینه‌هایی که مدنظر ما هم باشد خیلی دایره گسترده‌ای ندارد ولی همانطور که گفتم فعلا گزینه اصلی ما اولیویرا است.

وی در مورد اینکه پس بدین ترتیب اولیویرا هنوز لیستی به باشگاه برای نقل و انتقالات نیم‌فصل ارائه نکرده است، گفت: او لیستی به ما نداده است. ما لیست نفرات مورد نظرمان را به او دادیم و اعلام کردیم او هم نفرات مورد نظرش را اعلام کند تا مذاکرات را آغاز کنیم ولی او جوابی به ما نداده است.

مدیرعامل تراکتورسازی در رابطه با اینکه چند درصد احتمال می‌دهد این مربی در تیم بماند، گفت: تصمیم‌گیری در این رابطه بیشتر مربوط به مربی است.

عباسی در مورد اینکه گفته می‌شود بین حسین یونس‌حمزه و سامان نریمان‌جهان بحثی در گرفته است، گفت:‌ مسئله خاصی  نبود. حین مسابقه این دو نفر با هم صحبت کردند و امری طبیعی بود.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/XZUAUS


ویدیو مرتبط :
برند لنو، گزینه جانشینی کاسیاس در رئال مادرید