احمدرضا عابدزاده استقلالی است یا پرسپولیسی؟ + عکس


سندی که اثبات می کند عابدزاده استقلالی است

بعید است دیگر فوتبال ایران دروازه بانی مانند عابدزاده را به چشم ببیند. جایگیری و رفلکس های به موقع عابدزاده در کنار اعتماد به نفس فوق العاده اش از او دروازه بانی ساخت که تمام ایران به توانایی های فنی اش ایمان داشتند. حالا این چهره موفق در عالم بازیگری به جای نشستن روی نیمکت مربیگری در گوشه ای از رستوران کوچک خود در خیابان شریعتی جا خوش کرده و دور فوتبال را یک خط پر رنگ کشیده است. هرچند که خودش می گوید بیرون ماندنش از فوتبال نه به اراده خویش بلکه به واسطه قدرت برخی افراد خاص بوده است.

احمدرضا عابدزاده ، عقاب آسیا

احمدرضا عابدزاده با نام اصفهان در فوتبال ایران چهره شد و سپس به استقلال رفت تا با این تیم آبی پوش قهرمان جام باشگاه های آسیا هم بشود اما پس از آن اتفاقاتی رخ داد که عقاب آسیا به پرسپولیس منتقل شد تا به یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و هواداران تیم قرمز تبدیل شود.

به گزارش تابناک ورزشی، خیلی از نزدیکان استقلال در آن دوره اما این انتقال را حاصل یک اختلاف درونی بین مدیر وقت یعنی اولیایی به عابدزاده می دانند و می گویند احمدرضا قلبا یک استقلالی دوآتشه بوده است. حالا تصویری از یک مصاحبه قدیمی عابدزاده منتشر شده که این ادعا را ثابت می کند.

عقاب آسیا ، دروازه بانی عابدزاده


ویدیو مرتبط :
گفتگوی کامران نجف زاده با احمدرضا عابدزاده در رستوران عابدزاده