فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



داوری بخش رمان آزاد جشنواره شهید غنی‌پور فردا برگزار می‌شود


محمد ناصری دبیر جشنواره ادبی شهید حبیب غنی‌پور در گفتگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس پیرامون داوری بخش نهایی این جایزه اظهار داشت: داوری بخش رمان بزرگسال با موضوع آزاد ظهر فردا برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تلاش داشتیم تمامی داوران برای داوری و اعلام نظر حضور داشته باشند بیان کرد: برای اینکه تاکید بر تجمیع داوران بود از این رو نهایتا ظهر فردا برای برگزاری نشست پایانی مشخص شد.

ناصری با بیان اینکه تمام قصد داوران معرفی کتاب خوب به جامعه است، ما کتاب خوب را معرفی می‌کنیم تا دیگر نهادها در صورت تمایل از آنها حمایت کنند، تصریح کرد: پیش از این بخش نوجوان، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز نامزدهای خود را معرفی کرده بودند.

کتاب سال شهید حبیب غنی پور به همت امیرحسین فردی بنیانگذاری شده و از سال 1376 هر ساله اهدا می‌ شود. این جایزه توانسته است در میان علاقه‌مندان به ادبیات جایگاه خوبی را در طی سالهای متمادی فعالیت خود کسب کند. هر سال در اسفند ماه که سالگرد درگذشت حبیب غنی پور در سن 20 سالگی و در جبهه دفاع از کشور بوده است، این مراسم به یاد و نام وی برگزار می شود.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/9FWLG2


ویدیو مرتبط :
سخنرانی زنده یاد امیرحسین فردی در جشنواره شهید غنی پور