سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور: استکبار برجام را فرصتی برای نفوذ در ایران می‌داند


رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور: استکبار برجام را فرصتی برای نفوذ در ایران می‌داند

تسنیم/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه مردم ایران هیچ زمانی در برابر آمریکا کوتاه نمی‌آیند، گفت: استکبار برجام را فرصتی برای نفوذ در ایران می‌داند.
به گزارش تسنیم از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید‌رضا تقوی در مراسمی که از عصر امروز به مناسبت 17 آبان سالروز ورود حضرت امام رضا(ع) به ابرکوه آغاز شد، در ارتباط با این واقعه اظهار داشت: روزهایی که حوادث سرنوشت ساز در آن روزها اتفاق افتاده است مردم سعی می‌کنند که با برگزاری مراسمی به یاد آن وقایع مهم پیوند خود را با آن حادثه حفظ کنند.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: اگر ما حرم ائمه(ع) را تکریم می‌کنیم به این دلیل است که این‌ها فرهنگ هستند و فرهنگ‌سازی می‌کنند در واقع ما با تکریم حرم ائمه(ع) به فرهنگ‌سازی می‌پردازیم.

تقوی خاطرنشان کرد: مردم ابرکوه سالروز ورود امام رضا(ع) به ابرکوه را گرامی می‌دارند چراکه ما اعتقاد داریم که یک چهره نورانی مورد توجه خدا در این منطقه آمده است، لذا ما باید فرزندانمان را به امام رضا(ع) متوجه کنیم که منبع خیر و برکات اجتماعی، فرهنگی و عبادی است.
وی ادامه داد: ما به امام رضا(ع) معتقدیم و سعی می‌کنیم زندگی خود را با تعالیم آن حضرت بسازیم و به آن متصل شویم، کسی که به آن حضرت متصل شود هرگز شکست نمی‌خورد، با فرهنگ رضوی اندیشه آنان شکل می‌گیرد و هرگز تزلزل و اضطرابی در زندگیشان ایجاد نمی‌شود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: یکی دیگر از روزهای پر افتخار برای مردم ایران، روزی است که امام خمینی(ره) از مغرب طلوع کرد و نوری از وی ساطع شد که سراسر جهان را فرا گرفت و حادثه عظیمی را در تاریخ این کشور رقم زد.
تقوی افزود: مردم ایران به سرچشمه انوار لایزال الهی و تعالیم فرهنگ رضوی متصل هستند لذا هرگز در برابر آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش سر تعظیم فرود نمی‌آورند، چرا که مردم ایران شاگردان امام خمینی(ره) هستند که در جهان انقلابی به وجود آورد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: ما پیرو رهبری هستیم که پرچم مسئولیت را به دوش جان می‌کشد و شجاعانه در برابر همه زیاده‌خواهی‌های آمریکا ایستاده است.
وی تصریح کرد: راه ما راه شهداست و تنها مقاومت می‌تواند ما را به پیروزی برساند، ما باید به خودمان، به اقتصاد مقاومتی برگردیم و به آمریکا ذره‌ای امید نداشته باشیم و روی پای خودمان بایستیم.
تقوی بیان کرد: این مملکت همه چیز دارد، انسان‌های رشید، دانشمندان ارزشمند و متفکر، کسانی که چرخ صنعت هسته‌ای کشور را به حرکت انداختند، این کشور از هر نظر موقعیتی مناسب برای رشد و تعالی دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: آمریکا و امثال آن می‌خواهند انقلاب را از درون نابود کنند و قرار نیست که نجاتگر ما باشند، ما باید هوشیارانه گوش به نصایح رهبری دهیم و هشدارهای ایشان را جدی بگیریم و مراقب نفوذ دشمن باشیم.
وی خاطرنشان کرد: دشمن تصور می‌کند برجام راهی برای نفوذ آنان گشوده است، اما رهبر و مردم ما هوشیارتر از این هستند که به آمریکا فرصت دهند.

تقوی با اشاره به اینکه هم اکنون در 850 شهر کشور نماز جمعه اقامه می‌شود، گفت: به شما توصیه می‌کنم اجازه ندهید این حوادث تاریخی که در سرنوشت ما نقش دارد از بین برود، نماز جمعه را تقویت کنیم، نماز جمعه کرنش کردن در مقابل خداوند و تبری جستن از ظالمان است.


ویدیو مرتبط :
رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع فرمانداران سراسر کشور