سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ نجات نوزاد 10 روزه زنجانی از مرگ


حوادث/ نجات نوزاد 10 روزه زنجانی از مرگایران/ نوزاد 10 روزه که همه تصور می‌کردند مرده است با عملیات احیای تکنیسین‌های اورژانس نجات یافت.

جواد مرادی مسئول اورژانس استان زنجان گفت: این نوزاد که علائم حیاتی نداشت و کبودی بدنش نشان از مرگ داشت ساعت 20:20 روز سه‌شنبه توسط والدین به پایگاه اورژانس جاده‌ای مروارید واقع در 23 کیلومتری اتوبان زنجان - قزوین منتقل شد.

وی افزود: امدادگران اورژانس به محض مشاهده کودک که فاقد هرگونه علائم حیاتی ازقبیل نبض و تنفس بودند بلافاصله عملیات احیای قلبی و ریوی را آغاز کردند.

وی اظهارکرد: پس از هشت دقیقه تلاش بی‌وقفه عوامل اورژانس ناگهان کودک به زندگی بازگشت و به منظور ادامه درمان به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان منتقل می‌شود.

مرادی افزود: در زمان حاضر حال عمومی این کودک که در این بیمارستان بستری و تحت نظر پزشکان است، خوب گزارش شده است.

وی با بیان اینکه به طور معمول دلیل به وجود آمدن چنین حالت‌هایی در نوزادان ناشناخته مانده است، تصریح کرد: با وجود این پزشکان معالج به دنبال تشخیص این حالت رخ داده در این نوزاد پسر 10 روزه روستای مراورید هستند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
نجات نوزاد 14 روزه