فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



تدوین سند جامع اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن برای هم‌افزایی همه رسانه‌ها


به گزارش خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس در جلسه روز گذشته ستاد عالی مسابقات قرآن کشور محمد‌حسین محمد‌زاده مدیر رادیو قرآن به عنوان رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد عالی مسابقات منصوب شد.

محمد‌زاده در گفت‌وگو با فارس درخصوص برنامه‌های کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مسابقات گفت: اولین قدم برای کار ستاد تدوین سند جامع اطلاع‌رسانی برای هم‌افزایی هرچه بهتر همه رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب در همه مسابقات قرآنی کشور است.

وی افزود: باید سهم هر رسانه و یا هر نهاد اطلاع‌رسان در تبلیغ مسابقات و اطلاع‌رسانی اخبار رقابت‌های مختلف قرآنی مشخص و با بکار‌گیری حد‌اکثری بازوهای اطلاع‌رسانی کشور در ترویج فرهنگ قرآنی در بین عموم مردم گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد عالی مسابقات قرآن کریم با اشاره به ضرورت تدوین جدول زمان‌بندی در کنار سند جامع اطلاع‌رسانی مسابقات گفت: باید تلاش کنیم با زمان‌بندی درست از فواصل زمانی بین رقابت‌های مختلف قرآنی به خوبی استفاده کرده و از مدت زمان موجود حداکثر استفاده را انجام دهیم. به عنوان مثال بعد از برگزاری مسابقات کشوری باید از همان روز نخست برنامه‌ریزی برای مسابقات بعدی قرآن انجام و از همه زمان موجود برای اطلاع‌رسانی مطلوب رقابت‌ها استفاده کنیم.

محمد‌زاده از آسیب‌شناسی نحوه اطلاع‌رسانی مسابقات قرآن خبر داد و گفت: یکی از کار‌هایی که در سند جامع اطلاع‌رسانی در دستور کار است آسیب‌شناسی اطلاع‌رسانی فعلی و مشکلات و ضعف رسانه‌های مختلف و تلاش برای رفع آنها است. همچنین باید در این راه از فعالیت رسانه‌هایی که در این حوزه قوی‌تر کار می‌کنند هم استفاده کرد.

وی در پایان با اشاره به تلاش کمیته اطلاع‌رسانی برای تبلیغ مطلوب مسابقات قرآن گفت: امید‌وارم با برنامه‌ریزی خوب و همکاری همه‌جانبه همه رسانه‌های دیداری، شنیداری و مکتوب کشور بتوانیم تحولی در عرصه تبلیغات مسابقات داشته باشیم و نتیجه نهایی آن آشنایی و انس هرچه بیشتر مردم با قرآن کریم باشد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UZH0OD


ویدیو مرتبط :
پایگاه اطلاع رسانی جام نیوز - شبکه جم و منافقین در راهروی بی بی سی_فیلم و سند