سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ارائه خدمات سلامت محور رایگان در 110 مدرسه پایتخت


به گزارش ایرنا از شهرداری منطقه 20، سمانه زمانی در حاشیه بازدید ار جشنواره سلامت و زیارت در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به شناسایی محله های محروم گفت: ایستگاه های سلامت در محله های محروم مناطقه 22 گانه مستقر هستند تا خدمات رایگان سلامت محور به افراد كم برخوردار جامعه ارائه شود.
وی افزود: ویزیت پزشك عمومی، معاینه دهان و دندان، مشاوره تغذیه و روانشناسی از خدمات ارائه شده به كودكان نیازمند بوده است.
زمانی به برپایی همایش هنر و سلامت نیز اشاره كرد و افزود: با حضور 150 كاریكاتوریست، اثرهای ارزشمندی از تلفیق هنر و سلامت جمع آوری شده است كه به زودی به چاپ می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد.
مدیركل سلامت شهرداری تهران یادآور شد: بانوان سرپرست خانوار، عموم شهروندان، دانش آموزان و افراد كم برخوردار، پرسنل شهرداری از جمله گروه های هدف برنامه های سلامت محور هفته سلامت هستند كه زمینه ارائه این خدمات از طریق فعالیت های اجتماعی و آموزشی برای آنها فراهم شده است.
جشنواره سلامت و زیارت پهنه جنوب با 70 غرفه آموزشی، پزشكی و مشاوره ای تا هشتم اردیبهشت، در ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) دایر است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 تا 20 مراجعه كنند و از خدمات سلامت محور آن بهره مند شوند.
6139

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مدرسه محور عدل کرج